ažurirao svoju politiku

Apple je promijenio pravila

Apple
Foto © Shutterstock

Prema više izvora, Apple više ne pokriva "postojanje jedne pukotine" pod standardnom garancijom za iPhone i Apple Watch. Umjesto toga, ove popravke se sada obrađuju kao zahtjevi za "slučajnu štetu", a korisnici su dužni da plate.

Do ovog mjeseca, Appleova politika bila je pokrivanje štete na jednoj pukotini na ekranu, pod standardnom garancijom za korisnike iPhone-a i Apple Watch-a, sve dok nije bilo drugih vidljivih oštećenja ili jasne tačke udara koja je dovela do pukotina na ekranu. uređaj.

Međutim, u ažuriranjima koja su distribuirana Apple trgovinama i Apple ovlaštenim serviserima ove sedmice, Apple je ažurirao svoju politiku i rekao da svi slučajevi pojedinačnih pukotina više nisu pokriveni garancijom. Kada kupac prijavi jednu pukotinu kao simptom, pružalac usluge je dužan da to obradi kao zahtjev za slučajnu štetu.

To znači da ćete morati platiti da popravite tu jednu pukotinu, čak i ako na vašem uređaju nema drugih oštećenja ili udara. Za sada, promjena se odnosi samo na iPhone i Apple Watch. Apple i dalje pokriva pojedinačne popravke pukotina pod garancijom za iPad i Mac.

Apple nije objavio nikakav konkretan razlog za ovu promjenu. U praksi se ova politika uvijek primjenjivala od slučaja do slučaja, pri čemu su neke radnje i uslužne radnje bile blaže od drugih. Sa ovom promjenom, međutim, pružaoci usluga više nemaju tu fleksibilnost.