VIJESTI

Bivši FBI agent otkriva - Ove tri stvari rade INTELIGENTNI LJUDI dok razgovaraju

Vještačka inteligencija
Foto © Pixabay

Polina Marinova Pompliano šest godina je proučavala navike i način razmišljanja nekih od najuticajnijih i najuspješnijih ljudi na svijetu. 

Željela je naučiti kako razmišljaju. U svojoj novoj knjizi Hidden Genius, jedna osoba koju ističe je Chris Voss. Ključna vještina koju je savladao dok je 24 godine radio kao jedan od vodećih međunarodnih pregovarača FBI-a, bila je emocionalna inteligencija.

Prema Vossu, tajna je znati kako slušati i čitati ljude.

Na primjer, 1993. dvojica muškaraca uzela su tri zaposlena kao taoce u banci Chase Manhattan u Brooklynu, u New Yorku. Voss je bio pregovarač i s jednim od pljačkaša je razgovarao preko telefona. Kako bi riješio sukob, primijenio je tri stvari za koje kaže da ih koriste ljudi s visokom emocionalnom inteligencijom kada komuniciraju s drugima.

Govorite umirujućim glasom

U tim pregovorima 1993. Voss je koristio deklarativan, umirujući glas. Ovaj ton glasa pokreće neurohemijsku reakciju koja smiruje mozak vašeg sagovornika.

"Ako naglas govorite tihim, umirujućim glasom, možete se i sami smiriti", rekao je Voss u intervjuu 2018.

Ponovite izjave kao pitanja

Ponavljanje je djelotvorna tehnika za izgradnju dobre volje i prikupljanje informacija. Na primjer, ako pljačkaš kaže: "Imao sam jako težak dan jer sam pod stresom", vi ponovite:

"Pod stresom si, ha?"Imenujte emocije druge osobe

Voss je zatim rekao pljačkašu: "Nisi ti kriv, zar ne?" i "Žališ zbog ovoga što se dogodilo?" Oba pitanja insinuirala su da je pljačkaš jednostavno dospio u lošu situaciju.Voss kaže da je važno imenovati emocije sagovornika. Njegovi pregovarački alati mogu se koristiti u svim situacijama u životu.

Ako ste u stanju savladati umijeće slušanja, možete upotrijebiti svoju emocionalnu inteligenciju za uspješno ublažavanje sukoba sa svojim kolegom, supružnikom ili tinejdžerom.