
BMW je ukinuo V12 i V10 motore, ali najavljuje da će nastaviti nuditi V8 motore, posebno za tržišta kao što su SAD i Bliski istok.
Frank Veber, šef razvoja BMW-a, izjavio je u intervjuu za Automotive News da elektrifikovani šestocilindrični motor neće moći u potpunosti zamijeniti snažni V8 u određenim tržišnim segmentima.
Premda smanjeni hibridni pogonski sklop može pružiti slične performanse i ubrzanje, kupci i dalje preferiraju glatkoću, zvuk i osjećaj koji pruža V8 motor.
Zbog blažih propisa o emisijama u SAD-u i na Bliskom istoku u odnosu na Evropu, Veber smatra da će i dalje postojati tržište za veće BMW modele sa V8 motorima u tim regijama, dok u Evropskoj uniji to neće biti slučaj, osim u posebnim modelima kao što je serija 7 Protection. BMW 760i, na primjer, nije dostupan u EU osim u blindiranoj verziji koja je daleko skuplja.
Iako Veber nije otkrio konkretne modele koji će koristiti 4,4-litrene V8 motore, očekuje se da će to biti luksuzni SUV-ovi poput X5, X6 i X7, koji će zadržati V8 motore za američko tržište. S druge strane, evropski kupci mogu očekivati modele sa manjim trocilindričnim motorima, poput 1,5-litrenog turbobenzinskog motora koji koristi i Mini.