DEBITOVAO NOVI MAZDIN SUV

CX-80 ima pet metara i tri reda sjedišta

Mazda

Nakon predstavljanja modela CX-60, potpuno nova Mazda CX-80 je drugi od dva nova modela za Evropu iz grupe velikih SUV vozila kompanije.

To je najprostraniji automobil u Mazdinoj evropskoj gami i postaće nova Mazdina perjanica u regionu.

U ovoj posljednjoj evoluciji Mazdinog Kodo dizajnerskog pristupa, fokus je na eleganciji i čistoći minimalističke japanske estetike, koja uklanja sve nepotrebne elemente.

Uz dužinu od gotovo pet metara (4.995 mm), širinu od 1.890 mm, visinu od 1.710 mm, i sa međuosovinskim rastojanjem većim od tri metra, Mazda CX-80 je duža, viša i ima znatno duže međuosovinsko rastojanje od CX-60.

U kombinaciji sa dva sklopiva ravna sjedišta u trećem redu, CX-80 će biti dostupna sa izborom od tri konfiguracije drugog reda, uključujući opciju sa dva odvojena sedišta u kombinaciji sa centralnom konzolom ili prolazom do trećeg reda.

Uz uspravna sva tri reda sjedišta, prtljažnik ima 258 litara.

Potpuno nova Mazda CX-80 ima tehnologiju koja odgovara vodećem Mazdinom evropskom modelu i uključuje tri nove funkcije: novu glasovnu kontrolu Alexa u automobilu, novi hibridni navigacioni sistem koji kombinuje prednosti offline i online usluga, i novi Trailer Hitch View koji koristi centralni displej i naprednu grafiku za pomoć pri pozicioniranju vozila u odnosu na prikolicu.

Mazda CX-80 već u predstavljanju nudi izbor između dva pogonska sklopa: e-Skyactiv PHEV, koji kombinuje četvorocilindarski benzinski motor i električni motor, koji nudi privlačne performanse sa odličnim ekološkim karakteristikama; i visoko efikasan, e-Skyactiv D, redni šestocilindarski dizel agregat sa Mazdinim blagim hibridnim sistemom M Hybrid Boost 48V, koji omogućuje izvanredne performanse u pogledu emisija i uštede goriva unutar svog segmenta.

Model e-Skyactiv ima ukupnu snagu sistema od 327 KS/241 kW i 500 Nm obrtnog momenta. Ubrzava od 0-100 km/h za 6,8 sekundi, ima najveću brzinu od 195 km/h i nudi 60 km vožnje isključivo na električni pogon.

Sa druge strane, e-Skyactiv D razvija 254 KS, ubrzava od 0-100 km/h za 8,4 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 219 km/h.

Oba agregata su povezana sa automatskim mjenjačem sa osam stepeni prenosa i Mazdinim sistemom pogona na sve točkove i-Activ. Mazda Intelligent Drive Select (Mi-Drive) takođe nudi izbor četiri moda vožnje (plus EV mod za PHEV) kao što je već predstavljeno u Mazdi CX-60.

Platforma CX-80 ima prednje vješanje sa dvostrukim poprečnim ramenima i zadnje multi-link vješanje kako bi se obezbjedio visok nivo udobnosti u vožnji, stabilno držanje i neometena kontrola karoserije automobila.

Njen zadnji pogon sa sistemom pogona na sve točkove kombinuje stabilnost i trakciju AWD-a sa neutralnim karakteristikama pogona na zadnje točkove u krivinama. Potpuno nova Mazda CX-80 takođe ima impresivan kapacitet vuče od 2.500 kg.

Sveobuhvatni raspon naprednih i-Activsense sistema za pomoć u vožnji kod modela CX-80 cilja na Euro NCAP ocjenu od 5 zvjezdica za bezbjednost.