NISKI TROŠKOVI PROIZVODNJE

Fiat je u Poljskoj počeo proizvoditi jeftin kineski automobil

Leapmotor

Kineski budžetski automobil Leapmotor T03 započeo je proizvodnju u Stellantisovoj fabrici u Tychyju u Poljskoj.

Prvi primjerci malog električnog vozila Leapmotor T03 sišli su s proizvodnih linija u tvornici prošle sedmice, napisao je Jefferies u izvještaju. Masovna proizvodnja zakazana je za septembar.

Stellantis je odabrao fabriku Tychy kao prvu proizvodnu bazu u Evropi za Leapmotorove automobile, prvenstveno zbog uštede, prenio je Reuters u martu, pozivajući se na dvoje ljudi upoznatih s tim.

Stellantis i Leapmotor planiraju da proizvode još jedan model - SUV A12, ali tek od prvog kvartala 2025. godine.

Leapmotor je također započeo pripreme za lokaliziranu proizvodnju komponenti, dodao je Jefferies.

Niski troškovi proizvodnje

Troškovi proizvodnje u poljskoj fabrici su oko 400 do 500 eura po automobilu, slično kao u bazi Leapmotora u Kini, u poređenju sa oko 1.000 eura u Italiji.

Leapmotor planira da napravi svoj SUV C10 u Kini i da ga izvozi u Evropu u početnoj fazi jer se ovaj model može prodavati po višim cjenama, navodi se u saopštenju.

Stellantis će u septembru početi prodaju Leapmotorovih električnih vozila na devet evropskih tržišta, uključujući Njemačku, Francusku, Italiju i Španiju. Početna cijena je na nivou od 20.000 eura.

EU je uvela dodatne carine za kineske automobile

Evropska komisija je prošle sedmice najavila dodatne tarife na uvezene kineske električne automobile od jula. Oni će iznositi dodatnih 21 posto za Leapmotor.

Stellantis i Leapmotor su udružili snage, ali italijanska kompanija drži 51 posto udjela, što joj daje ekskluzivna prava za izgradnju, izvoz i prodaju Leapmotor proizvoda izvan Kine.

Ovo je prvi takav slučaj za tradicionalnog zapadnog proizvođača automobila.

Udruženje, nazvano Leapmotor International, dio je šire saradnje između dvije grupe, u kojoj će Stellantis kupiti 21 posto udjela u Leapmotoru u poslu vrijednom 1,6 milijardi dolara.