
Mnogi su se do sada uvjerili u impresivne mogućnosti generativne umjetne inteligencije, koja nam može značajno olakšati posao – bilo da je riječ o traženju, pisanju, kreiranju sažetaka od gomile teksta, stvaranju realističnih fotografija i videa i slično.
Uskoro bi nam ova tehnologija mogla dodatno pomoći u obavljanju svakodnevnih zadataka i preuzeti još veći dio stvari koje ljudi danas rade.
Nakon što je čitav internet ismijao njihove slike iz buđenja, Google je predstavio poboljšani model generiranja slika
Google bi već ovog decembra mogao da predstavi Jarvis projekat , koji je baziran na sledećoj generaciji njihovog Geminija, a koji bi trebalo da preuzme delimičnu kontrolu nad našim računarima. Kako prenose tehnološki mediji, oslanjajući se na informacije iz The Information, projekat Jarvis će raditi samo sa web pretraživačima, dok je naravno optimizovan za Google Chrome i omogućiće automatizaciju nekih stvari i zadataka koje obavljamo na web stranicama.
Između ostalog, Google-ova umjetna inteligencija iz Chromea trebala bi snimati screenshotove, tumačiti različite informacije, kliktati na dugmad, kucati tekst i obavljati neke druge dosadne i dugotrajne zadatke na mreži umjesto korisnika. Takođe, korisnici će moći da daju komande Jarvisu za kupovinu, popunjavanje formulara, prikupljanje podataka i ubacivanje u tabele, otvaranje niza internet stranica, pa čak i kupovinu avionskih karata.
Ono što Google želi učiniti s Jarvisom je da korisnicima pruži alate zasnovane na umjetnoj inteligenciji koji će biti ne samo dostupni i jednostavni, već i izuzetno korisni, gdje namjeravaju staviti veliki naglasak na ljude koji (još) nemaju iskustva u radu s ovom tehnologijom. . Poenta je da će korisnici samo trebati da unesu ono što žele i Jarvis će to učiniti. Na primjer ako pronađete proizvod na internetu ili želite rezervirati apartman ili kupiti avionske karte, sve što trebate učiniti je to reći, tj. pisati Google-ovom AI asistentu i on bi to trebao učiniti umjesto vas.
Naravno, za očekivati je da će tako osjetljive stvari, odnosno rezervacije putovanja i smještaja i slično, prije potvrde kupovine, korisnici morati provjeriti da li je AI dobro odradio posao i poduzeti neku radnju, tj. kliknuti na dugme za završetak novčane transakcije.
Google nije jedina kompanija koja razvija ovakve AI alate , a sličnu tehnologiju razvija i OpenAI i, s obzirom na veliki napredak i razvoj umjetne inteligencije koja će sve više biti prisutna u našim životima , čini se da ćemo s vremenom koristiti njenu usluge sve više za brojne akcije koje radimo na mreži, uključujući, dakle, kupovinu.