INOVACIJE I PAMETNO FINANSIRANJE

iPhone 17 obara rekorde, Apple prijeti Samsungovom vodstvu

I Phone 17

Prema najnovijim podacima analitičke firme IDC, popularnost nove serije iPhone 17 dovela je Apple blizu izjednačavanja sa Samsungom po tržišnom udjelu u trećem kvartalu ove godine, izvještava 9to5mac .

IDC opisuje ovo postignuće kao "izvanredno" i pripisuje Appleovu sposobnost da proda još više premium telefona uprkos izazovnim ekonomskim uslovima kombinaciji tri faktora.

CNET izvještava da IDC procjenjuje da je Appleov tržišni udio u trećem kvartalu dostigao 18,2%, što ga opasno približava Samsungovih 19%.

Prednarudžbe za iPhone 17, koji je lansiran prošlog mjeseca, premašile su prošlogodišnji iPhone 16. Apple je prodao 58,6 miliona iPhonea u kvartalu, što je povećanje od 2,9% u odnosu na isti period 2024. godine.

„Samsung i dalje predvodi tržište pametnih telefona sa 61,4 miliona isporučenih jedinica, što čini 19% tržišta u trećem kvartalu ove godine - što je povećanje od 6,3% u odnosu na isti period prošle godine. U međuvremenu, Apple neznatno zaostaje za Samsungom sa 18,2% tržišnog udjela u kvartalu“, saopštio je IDC.

Inovacije i pametno finansiranje

U IDC-u vjeruju da su kontinuirane inovacije u hardveru i softveru dio razloga prodajnog uspjeha premium iPhonea i Samsung telefona na preklop, ali naglašavaju da važnu ulogu igraju i finansijski modeli poput programa nadogradnje i ponuda za zamjenu starog za novo.

„To je izvanredno postignuće“, rekla je Nabila Popal, viša direktorica istraživanja u IDC-u, navodeći pametne opcije finansiranja kao ključni razlog zašto kupci i dalje biraju vrhunske telefone u rasponu cijena od 800 do gotovo 2.000 dolara.

„Proizvođači telefona su savladali umjetnost inovacija ne samo u hardveru i softveru kako bi podstakli nadogradnje, već i u uklanjanju prepreka za kupovinu. Besprijekorno su kombinovali premium uređaje sa inovativnim modelima finansiranja i agresivnim programima zamjene koji odluku o nadogradnji čine 'očiglednim izborom' za potrošače“, dodao je Popal.

Analitička kuća također napominje da utjecaj tarifa za sada ne izgleda značajan, iako je i dalje nepoznato kakva bi potražnja bila bez njih.