
Iako se najčešće govori o rivalstvu Apple-a i Samsunga, a u nekim zemljama oni drže više od 70% tržišnog udjela, situacija se ipak razlikuje od zemlje do zemlje i od regije do regije.
Štaviše, u nekim zemljama potrošači preferiraju jeftinije alternative ovim opcijama.
Android Authority je istražio razlike u preferencijama brenda mobilnih telefona u zavisnosti od regije.
Sjeverna Amerika
U Sjevernoj Americi dominira Apple, odnosno najprodavaniji mobilni telefon je iPhone. Ovo je posebno slučaj u SAD-u i Kanadi. Apple bira 51,2% potrošača, Samsung 23,74%, Google Pixel 12,9% potrošača, Motorola 3,2% i Xiaomi 1,79%.
Vodeći modeli vode u SAD-u i Kanadi, dok druge zemlje na kontinentu radije troše manje na svoje mobilne telefone.
Evropa
Iako su Apple i Samsung najpopularniji brendovi i u Evropi, Apple u ovoj regiji ima znatno manji udio nego u Sjevernoj Americi, dok Samsung ima veći udio nego u SAD. Ova razlika se može pripisati ličnim preferencijama, ali i nižoj kupovnoj moći u Evropi u odnosu na SAD. To potvrđuje i popularnost pristupačnijih brendova kao što su Xiaomi, Huawei i OPPO, koji privlače potrošače ograničenim budžetom.
Razlike u kupovnoj moći ogledaju se u brojkama za Veliku Britaniju, gdje Apple ima oko polovinu tržišta. U Njemačkoj, gdje je standard visok, ali ljudi više štede, Appleov udio pada na 37%, dok Xiaomi zauzima značajan dio tržišta. U ekonomski slabijoj Španiji Xiaomi je najpopularniji, dok je Apple treći.
Na evropskom nivou, Apple je izbor 36,53% kupaca, Samsung 31,12%, Xiaomi 12,95%, Huawei 2,82% i OPPO 2,35% kupaca.
Azija
U Aziji i dalje dominiraju Apple i Samsung, ali su udjeli znatno drugačiji nego u Europi i Sjevernoj Americi. Apple ima blago vodstvo u odnosu na Samsung, a slijede ga kineski brendovi Xiaomi, Vivo i OPPO.
Apple i Samsung su najpopularniji sa 17,61% i 17,42% korisnika. Dakle, razlika nije značajna. Slijede Xiaomi sa 14,1% korisnika, Vivo sa 10,76% i OPPO sa 9,19% korisnika.
Kao iu Evropi, iu Aziji korisnici iz zemalja sa većom kupovnom moći vole da ulažu u mobilne telefone. Dakle, 60% Japanaca koristi iPhone. Samo 6,64% njih preferira Samsung, a 6,03% bira Xiaomi.
Indijci, s druge strane, preferiraju pristupačnije opcije kineskih proizvođača, pa dominiraju Xiaomi (19,31%), Vivo (18,63%) i Realme (19,93%).
Južna Amerika
Tržište pametnih telefona u Južnoj Americi prilično se razlikuje od ostalih kontinenata. Samsung zauzima prvo mjesto, dok je Motorola druga. Zapravo, Motorola često lansira svoje telefone u Brazilu prije nego što ih predstavi na drugim tržištima.
Samsung bira 17,61% stanovnika Južne Amerike, Motorola gotovo jednakih 17,42% korisnika, Apple 14,1%, Xiaomi 10,76%, a Transsion 9,19% korisnika. Transzija ima značajan udio u nekim južnoameričkim zemljama, poput Venecuele, gdje je na drugom mjestu.
Afrika
Još jedan kontinent na kojem je Transsion popularan je Afrika. Ovaj brend je malo manje poznat u Evropi, a radi se o kineskom proizvođaču koji proizvodi i druge pristupačne brendove mobilnih telefona, kao što su Tecno, Itel i Infinix.
Transsion koristi 51% Afrikanaca, 19% njih bira Samsung, 12% Xiaomi, 5% Realme i 4% OPPO. Samsung je lider u zemljama poput Maroka i Kenije.
Oceanija
U Okeaniji Apple zauzima ubjedljivo prvo mjesto. Čak 51% korisnika bira svoj iPhone. Njih 19% bira Samsung, 12% se opredijelilo za Google Pixel, OPPO koristi 5%, a Xiaomi 4% korisnika. I ovdje je evidentno da ljudi biraju skuplje telefone što je veći životni standard.
U Australiji, Apple ima čak i veći udio nego u ostatku regije, dostižući 56%. Na Novom Zelandu Apple također vodi sa 38,79% korisnika, nešto manje bira Samsung (31,82%), a Googleov Pixel bira 19,18% korisnika.