
Jaguar I-Pace, koji je trebao biti revolucija na tržištu električnih vozila, doživio je neuspjeh usprkos početnim uspjesima i priznanjima, poput titule evropskog i svjetskog automobila 2019. godine.
Elegantan dizajn i status pionira u premijum električnom segmentu činili su ga idealnim kandidatom za tržišni uspjeh, ali njegova prodaja nije dostigla očekivane visine. Umjesto toga, I-Pace je brzo postao poznat po brojnim opozivima, problemima s pouzdanošću i čak požarima.
Masovni opozivi i povlačenja sa tržišta
I-Pace je tokom godina opozvan više puta, a jedan od najvećih opoziva dogodio se krajem prošle godine, kada je Jaguar odlučio otkupiti gotovo 2.800 primjeraka u Sjedinjenim Američkim Državama zbog problema sa baterijama. Slični programi povlačenja su pokrenuti u Velikoj Britaniji i drugim zemljama, dok su mnogi I-Pace automobili završili na otpadima.
Problemi sa baterijama: Ključni faktor neuspjeha
Problemi sa baterijama, koje proizvodi LG, ostali su ključni problem za I-Pace. Baterije su sklone pregrijavanju i mogu se zapaliti, a Jaguar je pokušao da reši ovaj problem kroz softverska ažuriranja, no na kraju je morao ponuditi otkup automobila. Ovo je dovelo do toga da I-Pace postane simbol problematičnih električnih vozila.
Jaguarova nova era: Hoće li Type 00 ispraviti greške?
Dok se I-Pace povlači sa tržišta, Jaguar se okreće novoj eri. Prošle godine predstavljen je Type 00 Concept, električna limuzina sa četiri vrata koja će ući u serijsku proizvodnju početkom iduće godine. Jaguar cilja na domet od 690 km, a sada je na proizvođaču da pokaže da li će ovaj model imati pouzdaniji i sigurniji baterijski sistem u odnosu na I-Pace.