
Volkswagen je razočarao svoje vjerne fanove bezbroj puta u posljednjih deset ili više godina.
Nema sumnje da nemački brend ima ogroman broj poklonika, i to izuzetno lojalnih. Obožavatelji su vjerni brendu iako posljednjih godina nisu dobili mnogo od njega. Zvuči poznato, baš kao i brojne priče o navijačima i njihovim klubovima koje često ne ispune očekivanja.
Mnogo praznih obećanja
Kada je Volkswagen u pitanju, ovaj brend je poslednjih godina lansirao niz zanimljivih koncepata, redovno se pozivajući na kultne modele iz svoje bogate istorije, ali smo malo toga mogli da vidimo u prirodi. Na kraju, Volkswagen nudi automobile koji su potpuno drugačiji od vrijednosti i estetike koju je njegovao decenijama.
A onda, 28. marta, desila se prekretnica. Volkswagen je na društvenim mrežama objavio šarenu grafiku s natpisom "Boja dolazi". A to bi moglo značiti samo jedno – povratak najsmješnijih Volkswagena iz serije Harlequin. Fanovi su bili oduševljeni i u komentarima jasno stavili do znanja da je ovo pun pogodak za Volkswagen i da su spremni na neviđenu uplatu.
Nažalost, samo šala
Video je stigao 1. aprila. Bio je to ID.3 Harlequin Edition, ali izmišljen. Uz fotografiju siluete automobila, Volkswagen je jasno stavio do znanja da je u pitanju prvoaprilska šala. Sudeći po komentarima, bila je to vrlo neuspješna šala. Ovakvo igranje se nije svidjelo obožavateljima brenda, a posebno su burno reagirali rijetki vlasnici postojećih modela Harlequin.
Levi Krohn je jedan od njih, a on je za The Drive rekao: "Stvarno mislim da su se upucali u nogu ovom prvoaprilskom šalom. VW je prilično poznat po svojim idejama i ima ogromno sljedbenika za osmišljavanje i proizvodnju nekih ludih koncepata Znam da bi gomila ljudi voljela vidjeti Harlequina restiliziranog u novom stilu koji odaje počast originalnim verzijama Pola i Golfa."
Oni ne koriste bogatu istoriju
I zaista, dok rivali izvlače svoje najjače adute iz istorije stvarajući neke nove modele pod okriljem iste ideje, Volkswagen miruje. Šteta jer ovaj brend ima zaista bogatu istoriju.
Ako se prisjetimo ranije prvoaprilske šale kada je Volkswagen najavio da mijenja ime u Voltswagen , što je izazvalo samo negativne kritike, jasno je da u Wolfsburgu treba poraditi na komunikacijskim kanalima i tržišnoj strategiji.