
Najava da će EV3 biti lansirana i ranije nego što se očekivalo objavljena je tokom Kijinog godišnjeg Investor Day-a, gdje su otkriveni daljnji detalji o drugim potpuno električnim vozilima kao što su EV4, EV5 i EV2. EV3 će biti prvi u ovoj grupi, a slijede ga EV6, EV5 i EV9.
Koncept EV3 pozajmljuje mnoge teme ugaonog dizajna koje se također mogu vidjeti na EV9 i EV5, a unutrašnjost ima radikalno minimalistički pristup. Još uvijek nisu objavljeni tehnički detalji, ali bi trebao koristiti Hyundai-Kia Group E-GMP platformu, već viđenu na EV6.
Puno detalja sa EV6
EV6 će dobiti osvježenje kasnije 2024. godine, što bi moglo vidjeti dodavanje baterije od 82 kWh u svoju liniju (ista jedinica koja se koristi u obnovljenom Hyundai Ioniq 5). Ova baterija bi se tada mogla naći u EV3, možda uz postojeće baterije od 58 kWh i 77,4 kWh koje se već nalaze u EV6.
Očekujemo maksimalni električni domet od 500 kilometara, a u ponudi je i izbor jednomotornih i dvomotornih pogona na sva četiri točka. GT varijanta orijentisana na performanse mogla bi se dodati kasnije pošto je kompanija ponovila svoje planove da nastavi sa lansiranjem GT varijanti opreme svojih EV modela.
Kijin dizajnerski jezik
Što se tiče izgleda, koncept EV3 svakako je u skladu s Kijinim trenutnim dizajnerskim jezikom. SUV C segmenta, automobil ima dimenzije slične Kia Sportageu, ali sa krupnijim, agresivnijim stavom naglašenim lukovima točkova.
Sprijeda, LED farovi su slični EV5, bez trake duž prednje ivice haube i bez pomena prave rešetke. Nedostatak obojenih stubova daje krovu efekat lebdenja, a linija krova se spušta prema zadnjem dijelu da bi stvorila sportski profil. Trake stražnjih svjetala koje padaju sa strane dodatno naglašavaju širinu automobila.
Unutrašnjost je u velikoj mjeri pozajmljena od koncepta EV9 s ovalnim upravljačem, lebdećom središnjom konzolom, ambijentalnim osvjetljenjem, ogromnom instrument tablom s dva ekrana i prilično minimalnim rasporedom koji pomaže u promicanju osjećaja prostora.
AI tehnologija debituje
Dodatna pogodnost dolazi sa stražnjim sjedištem nalik klupi koje se može preklopiti za spremanje velikih predmeta.
Kia će predstaviti AI tehnologiju kako bi poboljšala svakodnevnu vožnju EV3. Kompanija kaže da će tehnologija debitovati na EV3 i da može pomoći u organizaciji stvari kao što su upravljanje rasporedom, optimizacija rute, planiranje putovanja, zabava i podrška u hitnim slučajevima.