PUNA SNAGA SU7 ULTRA JE OSLOBOĐENA

Kupci su se žalili, Xiaomi je reagovao

Xaomi

Xiaomi je povukao kontroverznu nadogradnju softvera koja je ograničavala maksimalnu snagu njegove električne limuzine SU7 Ultra, najbržeg i najskupljeg modela koji nudi kineski tehnološki gigant, nakon žestokih reakcija vlasnika.

Kontroverznu situaciju izazvala je nadogradnja softvera na verziju 1.7.0, koja je ograničila maksimalnu snagu vozila sa reklamiranih 1.548 konjskih snaga na približno 900 KS u normalnim uslovima vožnje. Da bi povratili puni potencijal, vlasnici su morali postići propisano vrijeme kruga na unaprijed odobrenim trkaćim stazama, putem novog sistema verifikacije pod nazivom Qualifying mode laptime assessment, piše CarNewsChina.

Osim toga, softver je uveo pripremnu fazu od 60 sekundi za funkciju kontrole pokretanja, koja je spriječila nagla kretanja iz mjesta, na primjer na semaforima.

Xiaomi je ograničio punu snagu svog najbržeg modela, nakon čega je uslijedio val negodovanja kupaca Glasnogovornik Xiaomi Auta rekao je da su ograničenja uvedena iz sigurnosnih razloga: "Punih 1.548 KS namijenjeno je za upotrebu na trkaćoj stazi, uz odgovarajuće gume i pripremu. Želimo osigurati da korisnici mogu sigurno uživati u performansama."

Ali ograničenja su izazvala val negodovanja među automobilskim entuzijastima, posebno među onima koji su kupili SU7 Ultra upravo zbog njegovih ekstremnih performansi. Automobil košta 529.900 juana (oko 67.000 eura), a odmah su se na internetu pojavile diskusije: neki korisnici smatraju da bi im trebalo dozvoliti da u potpunosti koriste funkcije za koje su platili, dok su drugi stali na stranu Xiaomijevog sigurnosnog pristupa.

Pod pritiskom javnosti, Xiaomi je na kraju odlučio ukinuti ograničenja. "Zahvaljujemo vam na strastvenim reakcijama naše zajednice i obećavamo veću transparentnost u budućim softverskim promjenama", saopštila je kompanija.

Ovaj sadržaj vam se ne prikazuje jer ste onemogućili Embed kolačiće

Moderni izazovi proizvođača automobila - nadogradnje softvera

Izvršni direktor Xiaomija, Lei Jun, pozicionirao je SU7 Ultra kao tehnološki primjer kompanije, automobil koji se "takmiči s Porscheom u pogledu performansi i Teslom u pogledu inovacija". SU7 Ultra ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 1,98 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu veću od 350 km/h.

Ovaj slučaj pokazuje rastuće izazove za proizvođače automobila u doba softverski definiranih vozila. Problemi poput ograničenja performansi, sigurnosnih funkcija i online ažuriranja sve više postaju izvor sukoba između proizvođača i vlasnika vozila orijentiranih na performanse.

Xiaomi tvrdi da će u budućnosti blisko sarađivati sa korisničkom zajednicom prilikom implementacije softverskih promjena. Međutim, i dalje naglašavaju da je trkaća staza najsigurnije mjesto za testiranje punog potencijala SU7 Ultra.

Ukidanje ograničenja pokazuje koliko brzo očekivanja potrošača mogu utjecati na poslovne odluke u digitaliziranom i sve povezanijem automobilskom sektoru, posebno u Kini.