SPOJ SVIJETA SPORTA I UMJETNOSTI

Lacoste lansira kampanju “Play With Icons” s Đokovićem, Williams i globalnim zvijezdama

novak đoković lacoste kampanja

Nakon prošlogodišnje uspješne kampanje “Play Big”, modni brend Lacoste vraća se s novim kreativnim projektom pod nazivom “Play With Icons”, kojim dodatno naglašava svoj bezvremenski identitet i ikonične modne komade.

U fokusu kampanje su globalno prepoznatljive ličnosti koje utjelovljuju duh brenda: teniske legende Novak Đoković i Venus Williams, francuski glumci Adèle Exarchopoulos i Pierre Niney te kineski multitalentirani umjetnik Wang Yibo. Svako od njih na jedinstven način interpretira Lacosteove ključne komade – od polo majica i plisiranih suknji do najnovijih dodataka poput torbe Lenglen.

Vizuali kampanje ističu se bogatim simbolizmom i umjetničkim izražajem: Venus Williams prikazana je u skulpturalnoj suknji koja se pretvara u scensku pozadinu, dok Wang Yibo drži cvijeće napravljeno od polo majica, ukazujući na nježniju stranu sportske elegancije. Adèle Exarchopoulos nosi torbu koja vizualno imitira suknju, brišući granicu između funkcionalnog i modnog dizajna.

Đoković se pojavljuje u impresivnoj zlatnoj mreži, simbolizirajući njegovu dominaciju u teniskom svijetu, dok Pierre Niney sjedi unutar usta legendarnog Lacoste krokodila, evocirajući snagu i prepoznatljivost logotipa.

Kampanja “Play With Icons” uspješno spaja svijet sporta i umjetnosti, naglašavajući kako Lacosteovi komadi nadilaze trendove i ostaju simbol stila i identiteta kroz generacije.