
U neočekivanom potezu koji obećava značajne promjene na sarajevskom tržištu luksuznog smještaja, švajcarski hotelijerski gigant Mövenpick je preuzeo kultni hotel Bristol u Sarajevu.
Ovaj potez ne samo da označava dolazak jednog od najprestižnijih brendova u regiju, već i potencijalnu transformaciju koja bi mogla imati dubok utjecaj na lokalnu hotelijersku scenu i turistički sektor.
Ko je Mövenpick?
Mövenpick Hotels & Resorts je globalno priznati hotelijerski lanac sa sjedištem u Švajcarskoj. Osnovan 1973. godine, Mövenpick je poznat po svojoj posvećenosti vrhunskom kvalitetu usluge i luksuznim sadržajima. Brend je sinonim za sofisticiranost i udobnost, a njegove lokacije obuhvataju sve od urbanih središta do egzotičnih destinacija. S posebnim naglaskom na gastronomiju i kvalitetu usluge, Mövenpick je stekao reputaciju pružanja nezaboravnih iskustava svojim gostima širom svijeta.
Mövenpick Hotels & Resorts je švicarska kompanija za upravljanje hotelima sa sjedištem u Baaru (Švicarska). U potpunom je vlasništvu Accora od akvizicije u septembru 2018. od bivših dioničara Mövenpick Holdinga (66,7%) i Kingdom Group sa sjedištem u Saudijskoj Arabiji (33,3%).
Upravlja preko 80 objekata, uključujući hotele, odmarališta i krstarice Nilom, sa još 30 odmarališta u planu ili u izgradnji širom Bliskog istoka i Azije. Lanac hotela opslužuje 5,8 miliona ljudi godišnje.
Šta je Bristol?
Hotel Bristol, smješten u srcu Sarajeva, jedno je od najstarijih i najpoznatijih hotelskih objekata u Bosni i Hercegovini. Otvoren 1902. godine, Bristol je tokom više od jednog stoljeća bio simbol luksuza i prestiža. S bogatom historijom i elegancijom koja dolazi sa stoljetnim iskustvom, ovaj hotel koji je poslije rata došao u vlasništvo Sulejmana Al Shiddija, bio je domaćin brojnim poznatim ličnostima i važnim događanjima. Njegova historijska važnost i centralna lokacija čine ga ključnim dijelom sarajevskog hotelskog tržišta.
Šta znači preuzimanje za Sarajevo?
Preuzimanje hotela Bristol od strane Mövenpicka signalizira značajnu promjenu u dinamici sarajevske turističke industrije. Očekuje se da će nova franšiza donijeti unapređenja i modernizaciju koja će pridonijeti podizanju standarda usluge i sadržaja.
S obzirom na globalnu reputaciju Mövenpicka, moguće je da će Bristol uskoro postati magnet za međunarodne goste i investitore, što može dodatno unaprijediti privlačnost Sarajeva kao turističke destinacije.
Međutim, ovakvi globalni potezi uvijek dolaze sa svojim izazovima. Dok se mnogi raduju novim prilikama koje će donijeti ova promjena, neki lokalni entuzijasti se brinu da bi povijesni karakter i duša hotela mogli biti izgubljeni u procesu modernizacije. Ova transformacija će svakako biti pratila s velikim interesovanjem i nadom da će spojiti najbolje od oba svijeta: globalni luksuz i lokalnu autentičnost.
Podsjećamo, da je ranije Bristol poslovao pod brendom Novotel, takođe u slopu Accor grupacije.
Hotel Bristol je Accorovoj mreži pridružio Al Shiddi Group u saradnji sa poljskim Orbis Groupom, strateškim partnerom AccorHotels u istočnoj Evropi.