Bilo je zabavno dok je trajalo.
Zbog strogih propisa o emisiji izduvnih gasova u Evropi, Mazda je bila primorana da ukine 2,0-litarski motor u Miati.
Međutim, postoji izuzetak. Veći motor je još uvijek dostupan u Velikoj Britaniji, koja je napustila Evropsku uniju u januaru 2020. Na drugom mjestu, manji motor od 1,5 litara biće jedini dostupan.
To je saopšteno prije nekoliko sedmica na konferenciji za novinare.
Iako više ne možete naručiti MX-5 sa većim motorom u Evropi, Mazda je za motor1 rekla da još uvijek ima nekoliko automobila na lageru. Kada se ti automobili prodaju, 2,0-litarski motor nestaje zauvijek.
Hoće li Mazda ikada ponuditi Miatu sa većim motorom u Evropi?
Nikad prodan u Americi, 1,5-litarski motor ima 129 konjskih snaga i 150 Nm obrtnog momenta. To je 52 KS i 55 Nm manje od većeg motora. S druge strane, Miata sa 1,5-litarskim motorom je nešto lakša. Manji motor je poznat po svojoj sklonosti velikom broju obrtaja, više nego 2,0-litarski tokom svojih ranih godina.
Hoće li Mazda ikada ponuditi Miatu sa većim motorom u Evropi? Teško je reći. Ta prilika je vjerovatno prošla za ND.
Međutim, model sljedeće generacije će vjerovatno biti barem djelomično elektrificiran, što bi omogućilo kompaniji Zoom-Zoom da ugradi veći motor i da i dalje ispunjava strože propise o emisiji. Pa, barem u teoriji, pošto je prerano da se zna sa sigurnošću.
Kada će stići potpuno novi MX-5?
Potpuno novi MX-5 je vjerovatno za nekoliko godina, jer logika nalaže da će se nedavno lansirani ND3 zadržati neko vrijeme.
Izdanje povodom 35. godišnjice stiže kasnije ove godine, ali ako bude u ponudi samo sa 2,0-litarskim motorom, to će biti zabranjeno voće u Evropi.
- je užasna godina za relativno pristupačne sportske automobile u Evropi sa ukidanjem Toyote GR86 i Subarua BRZ. Ne zbog strožih zakona o emisiji, već zbog novih Općih sigurnosnih propisa 2 (GSR2).