
Neki novi vjetrovi pušu u glavama Alfinih menadžera već neko vrijeme, a Milan je najbolji primjer kuda sve to vodi.
Električni kompaktni crossover, što u prevodu znači novi Alfa Romeo Milano. Najmanja Alfa pokazuje da je brend dobio novi zamah pod Stellantisom, što u prevodu znači da je koncern donirao većinu tehnologije i upakovao je u prepoznatljiv estetski obrazac italijanske škole dizajna.
Ekskluzivno za Evropu
Milano je namenjen isključivo evropskom tržištu i predstavlja novi dizajnerski izraz. Pokreće ga oblik klasičnog crossovera, ali u vrlo mišićavoj verziji sa izbočenim bokovima i naglašenim sportskim karakterom. Električnu verziju prepoznat ćete po zatvorenoj haubi s utisnutim logom.
Svetla su moderno podeljena, a pored atraktivnih nijansi kupci će moći da izaberu i felge prepoznatljivog izgleda prečnika do 20 inča. Pogled u kabinu otkriva moderan izgled u skladu sa trenutnom modom: digitalni kokpit sa dva ekrana od 10-25 inča.
Dobro poznata platforma
Alfa naglašava da u svojoj klasi nema prostranijeg modela. Međutim, čuda nisu moguća jer je to osnova koju već koriste Jeep Avenger i Fiat 600. Da, platforma CMP2 je i ovdje osnova, pa se očekuju vanjske dimenzije od 4170 x 1780 x 1500 mm, što je u skladu sa Norma B segmenta.
Što se pogona tiče, električna Elettrica ima bateriju od 54 kWh i elektromotor od 156 KS - kombinacija poznata iz drugih modela koncerna. Domet od 410 km, kao i maksimalna snaga punjenja od 100 kW, ne iznenađuju. Ako odaberete Veloce, dobijate 240 KS, a tu su i samoblokirajući diferencijal, veće kočnice, sportsko ogibljenje i premium gume.
Tu je i hibridna Ibrida opcija sa 1.2 trocilindričnim motorom i šestostepenim menjačem sa dva kvačila. Ima 136 KS, a u ponudi je i u obliku Hybrid Q4 verzije sa pogonom na sve točkove.
Datum dolaska na tržište još nije poznat
Cijene nisu objavljene, kao ni tačan datum izlaska na tržište, u svakom slučaju Milano bi mogao biti ključni model u kreiranju poslovne politike brenda, ali i ispunjavanju postavljenih poslovnih ciljeva. Realno, očekujte da će početi od manje od 30.000 eura.