
Bosna i Hercegovina se često ističe kao zemlja s najmanje kilometara autoputa u ovom dijelu Evrope. Ono što je izgrađeno često je nepovezano i prati se aferama.
Prema zvaničnim podacima, u Federaciji BiH do sada je izgrađeno 126 kilometara autoputa, a za to je utrošeno 1,5 milijardi eura. To znači da je prosječna cijena kilometra autoputa u Federaciji BiH, uzimajući u obzir troškove kredita, iznosila oko 23 miliona KM.
Međutim, nikada se nije dogodilo da je jedan autoput završen u predviđenom roku, a kamoli prije toga. Umjesto objava o uspješnom završetku, mediji su često preplavljeni obećanjima i najavama projekata koji nikada nisu realizovani. Jedan od takvih dugogodišnjih projekata je izgradnja mosta Počitelj.
Pokazatelj bahatosti u ovom sektoru je i nedostatak direktnih odgovora na pitanja novinara. Umjesto konkretnih informacija, često se pružaju hronološki pregledi projekata i obećanja budućih aktivnosti.
Na primjer, na pitanje u kojoj je fazi izrada idejnog projekta LOT-3B na sarajevskoj obilaznici, odgovor je izbjegavanje direktnog odgovora i ponavljanje već poznatih informacija.
Dodatno, pokazatelj loše upravljanja projektima su probijeni rokovi na šest gradilišta autoputa kroz Federaciju BiH:
Počitelj - Zvirovići: LOT 1 (dvije godine i 11 mjeseci); LOT 2 (dvije godine i 5 mjeseci)
Sarajevska obilaznica - LOT 3B (dvije godine i 2 mjeseca)
Vranduk – Ponirak (dvije godine i 9 mjeseci)
Ponirak – Vraca (dvije godine)
Lašva – Nević Polje (četiri mjeseca)
Nemila – Vranduk (dva mjeseca)
Ovo je samo dio problema s kojima se suočava sektor izgradnje autoputa u Bosni i Hercegovini.