
Njemačka željeznica i kompanija Siemens testirale su novi prototip voza velike brzine, Velaro Novo, koji je na dionici Erfurt–Lajpcig/Hale dostigao nevjerovatnih 405 kilometara na sat, čime je postavljen novi rekord na ovoj trasi.
Na sredini voza nalazio se mjerni vagon opremljen senzorima, a cijeli test je sproveden uz pomoć posebno dizajnirane lokomotive sposobne za ovakve brzine. Prethodni rekord na ovoj ruti iznosio je 333 km/h, saopćila je glasnogovornica njemačke željeznice.
Velaro Novo još nije uvršten u redovan željeznički saobraćaj, za razliku od postojećih ICE vozova koji su bazirani na starijim generacijama Velaro modela. Iako su gotovo svi ICE vozovi tehnički sposobni da voze brzinama iznad 300 km/h, stvarne brzine su često ograničene zbog zastarjelih pruga, kratkih razmaka između stanica i prenapregnutosti željezničke mreže.
Test je izveden na brzoj pruzi između Erfurta i Lajpciga, otvorenoj 2015. godine, koja je projektovana upravo za ovakve maksimalne brzine i prema podacima Deutsche Bahna, i dalje je u izvrsnom tehničkom stanju.