
Jedna od najljepših i najdinamičnijih limuzina današnjice uskoro dobiva nasljednika.
O novoj Giuliji je već dosta rečeno, a najupečatljivija informacija bila je da će verzija Quadrifoglio imati možda i preko 1000 KS.
Europeanized Dodge Charger?
Najvažnija informacija je da je Alfa Romeo preživjela, zajedno sa Lanciom. Nakon toga, treba imati na umu da je uz naduvavanje nekih krosovera Giulia preživjela i dobila još jedan redizajn. I ne samo to, Stellantis je potvrdio dolazak nasljednika.
To će se dogoditi 2026. godine, ali sa važnom inovacijom. Nova Giulia preuzima STLA Large platformu, istu onu koju koristi nedavno predstavljeni Dodge Charger. Osim što će izgubiti svoju premium bazu, Giulia bi također mogla izgubiti dio svoje privlačnosti. Naime, zvanični izvori iz Peugeota već su najavili da bi automobil mogao imati fastback siluetu po uzoru na Peugeot 408.
Udobnost dolazi sa samog vrha. Izvršni direktor Alfa Romea Jean Philippe Imparato pohvalio je novi stil još u martu, rekavši: „Ono što smo dizajnirali je bomba, nismo mogli finalizirati stil ovog automobila a da nismo bili apsolutno zaljubljeni u njega. A sada smo! "
Prepoznatljiva maska u obliku trougla bi trebala ostati, a u magazinu Motor1 nagovještavaju agresivniji izgled sa još tanjim farovima. Pozadi, promjene bi mogle biti drastičnije, s manjim sklopovima svjetla povezanih modernom LED trakom.
Od 345 KS na više?
Kada su u pitanju električni pogoni, početak bi trebao biti snažan pogon od 345 KS. Sljedeće će biti Veloce verzija sa 790 KS i konačno Quadrifoglio sa gore spomenutih više od hiljadu konja.
Za benzinsku ponudu očekuje se 3.0 Hurricane motor poznat iz Chargera, koji trenutno nudi dvije opcije, sa 420 i 550 KS. Pitanje je hoće li biti mjesta za manje 2.0 jedinice.
Cijena ostaje ista?
Najzanimljivije je da se cijena neće previše mijenjati, barem kada su u pitanju benzinske pumpe. Prelazak na novu platformu i usvajanje postojećih rješenja trebali bi dodatno optimizirati proizvodnju, ali i zadržati Giuliju u okviru razumnih cijena.