Nakon pet vrlo uspješnih godina, tokom kojih je u Europi prodala više od 840 hiljada primjeraka, Toyota je predstavila novu generaciju svog kompaktnog SUV-a oznake C-HR.
Promjene su vidljive već izvana, jer dizajneri su napravili sjajan posao. Atraktivna vanjština - koja više korespondira s kakvim konceptnim vozilom - sada je dodatno naglašena povećanom širinom samog vozila u odnosu na dosadašnju generaciju. Detalji su i dalje tipični za japanski industrijski dizajn, iako je automobil dizajniran, razvijen i proizveden u Europi te s europskom klijentelom na umu.
Atraktivna vanjština nastavlja se i u interijeru kojim dominiraju digitalni instrumenti na ploči dugoj gotovo 32 centimetra. Naravno da je dizajn digitalnih instrumenata moguće mijenjati ovisno o raspoloženju, a na izbor su verzije Casual, Smart, Tough i Sporty. Informacije o multimediji vidljivi su na digitalnim zaslonima promjera 8 ili 12.3 inča (ovisno o izvedbi), a podrazumijeva se i povezanost s mobilnim telefonom putem Android Auto ili Apple Car Play aplikacija.
U novom C-HR-u rade hibridni sistemi najnovije 5. generacije, a na izbor su čak četiri različite izvedenice. Ono što je zajedničko svima su bolje performanse, veća efikasnost i smanjena masa u odnosu na dosadašnje hibridne sisteme.
Onaj najmanji, oznake Hybrid 140, kao osnovu ima benzinski motor obujma 1.8 litara sa 140 KS, dok je vrh ponude Hybrid 200 s dvolitrenim benzincem snage 197 KS. Ta je verzija dostupna i s pogonom na sve točkove, gdje je stražnja osovina priključena na poseban elektromotor velikog okretnog momenta. Optimizirani su i svi sistemi koji upravljaju pogonskom grupom, posebice odziv papučice gasa. Plug-in Hybrid 220 posebno je zanimljiva verzija, gdje se na pogon isključivo elektromotorom može doseći 66 kilometara. Naravno, puno se radilo na unaprjeđenju ostalih detalja, kao što su akustični komfor, aerodinamika, smanjenje vibracija itd. Pojačane su i kočnice, pa su diskovi na manjim verzijama promjera 16, a na snažnijim verzijama čak 17 inča.