PRVE FOTOGRAFIJE

Novi Citroen C3 Aircross ima 7 sjedišta

Citroen c3

Očekivano, prednji kraj novog automobila izgleda poznato, kao nedavno predstavljeni Citroen C3 supermini, ali sa većim zadnjim dijelom i povećanom visinom, dajući mu tradicionalniji SUV oblik.

Detalji poznati iz C3

Citroen kaže da C3 i novi Citroen C3 Aircross sadrže "elemente stilskog jezika" iz koncepta Citroen Oli iz 2022. Kao i "obični" C3, Aircross ima oštar prednji kraj s novom značkom Citroena, koja se ističe iznad. Rešetka hladnjaka za maglenke, nisko u preoblikovanom braniku u poređenju sa C3. Krila i trag točkova su širi od onih kod hatchback modela.

Stražnji dio svakako posuđuje dizajn od C3, ali branik i zadnja svjetla su napravljeni po mjeri za Aircross. Komplet krovnih nosača i obloga lukova točkova, koji se omotavaju oko dna automobila, pomažu da se naglasi SUV stil.

Takmičenje za Dacia Jogger

Citroen C3 Aircross bi mogao biti SUV B segmenta, ali Citroen je uspio ugurati sedam sjedišta u njega - prvo u segmentu, prema francuskoj marki. Međutim, C3 Aircross će imati jaku konkurenciju u vidu nešto veće Dacia Jogger – još jednog modela sa sedam sedišta.

Cene tek treba da budu otkrivene, ali imajući u vidu Citroenovo pozicioniranje kao brenda fokusiranog na vrednost u Stellantis štali, C3 Aircross bi mogao koštati znatno manje od 20.000 evra da bi ostao u rangu sa Joggerom.

C3 Aircross dolazi s izborom benzinskih, hibridnih i potpuno električnih pogonskih sklopova zahvaljujući novoj platformi Smart Car.

Očekujemo da će pogonski sklopovi biti isti kao oni koji se nude u C3 sa 1,2-litarskim trocilindričnim turbo benzincem od 99 KS uparen sa šestostepenim manuelnim mjenjačem i istim motorom povezanim s 48 V baterijom u hibridu (moguće sa 99 KS verzije i 128 KS) sa šestostepenim automatskim menjačem. BlueHDi dizel ponuda sa odlazećeg C3 Aircrossa neće se prenositi.

Potpuno električni e-C3 Aircross će dobiti istu bateriju od 44kWh, 111hp kao i e-C3 supermini, ali s obzirom na Aircrossovo duže međuosovinsko rastojanje (najduže u svom segmentu prema Citroenu), očekujemo da će biti ponuđena veća baterija. e-C3 Aircross sa baterijom od 44 kWh najvjerovatnije će imati manji domet od 320 km od manjeg i lakšeg e-C3.

Treći red sedišta će biti sklopiv

Specifikacije i unutrašnjost Aircrossa još nisu otkriveni, ali znamo da će treći red sedišta biti preklopiv i da će dužina automobila od 4,39 metara omogućiti "više prostora za noge putnicima pozadi", kažu u Citroenu.

Takođe, tek treba da vidimo unutrašnjost automobila, ali je gotovo sigurno da će Aircross imati isti raspored panela kao i mini, sa 10-inčnim ekranom osetljivim na dodir, duguljastim volanom i head-up displejem za vozača.

C3 Aircross sa višim specifikacijama bi trebao doći sa kamerom za stražnji pogled, bežičnim punjenjem pametnog telefona, automatskim farovima i brisačima koji osjećaju kišu, plus Citroenova Advance Comfort sjedišta.

Možemo očekivati lansiranje novog Citroena C3 Aircross sredinom ljeta, s više informacija o Citroenovom sedmosjedu u narednih nekoliko sedmica.