PREMIJERA

Novi Mercedes-AMG GT 63 PRO 4matic+ je 'igračka' za trkačku stazu sa aktivnom aerodinamikom

Mercedes AMG

Trenutni Mercedes-AMG GT je blizanac Roadstera SL i baziran je na istoj platformi.

Zbog toga je dosta teži od prethodnika i nedostajala mu je određena lakoća, što je posebno bilo uočljivo prilikom vožnje na trkačkoj stazi, na primjer na utrkama. Da bi došao do tog problema, Mercedes-AMG je sada predstavio mnogo ekstremniju verziju GT-a. Tradicionalno se zove PRO i trebao bi pružiti više užitka u vožnji, posebno na trkačkoj stazi.

Novi Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+ trebao bi impresionirati boljim performansama, posebno pri većim brzinama. Uz povećanje snage na 612 KS, obećava jače ubrzanje i agilnije reakcije na vozačeve "komande". Od nule do 200 km/h ubrzava za 10,9 sekundi, a najveća brzina je 317 km/h. Povećanje snage postignuto je podešavanjem upravljačke jedinice motora, čime je povećan i maksimalni obrtni moment na 850 Nm.

Ekstenzivno poboljšan sistem hlađenja osigurava da se pogonski sklop ne pregrije čak i pod povećanim opterećenjem. Dodatni hladnjaci se nalaze u lukovima prednjih točkova. Dodatni hladnjaci diferencijala i transmisije sada se aktivno opskrbljuju zrakom, poboljšavajući ukupne performanse vozila na trkačkoj stazi.

Aerodinamička poboljšanja uključuju redizajniran prednji branik, dodatne elemente za kontrolu zraka od karbonskih vlakana i aktivni aerodinamički sistem u šasiji. Ove mjere smanjuju podizanje na prednjoj osovini i povećavaju potisnu silu na stražnjoj osovini, što bi trebalo dovesti do preciznijeg upravljanja i boljeg prijenosa snage na tlo.

Standardni keramički kompozitni kočioni sistem sa kočionim diskovima od 420 mm na prednjoj osovini nudi dosljedne performanse kočenja koje se ne smanjuju tokom teške upotrebe na trkačkoj stazi. Lagani kovani točkovi od 21 inča opremljeni su gumama Michelin Pilot Sport 5, a polukraki su takođe dostupni kao opcija. Komponente visoke tehnologije kao što su Active Ride Control šasija s aktivnom stabilizacijom, upravljanje stražnjom osovinom i aktivna aerodinamika dio su standardne opreme. Potpuno varijabilni AMG Performance 4MATIC+ pogon na sva četiri točka već je dovoljno dokazao svoje kvalitete.

Eksterijer AMG GT 63 PRO naglašava njegov afinitet u motosportu sa karbonskim paketom koji uključuje prednji spliter, bočne pragove, difuzor i zadnje krilo. U unutrašnjosti, sjedala i volan presvučeni kožom i mikrovlaknima stvaraju sportsku atmosferu.

Sa svojim brojnim poboljšanjima, Mercedes-AMG GT 63 PRO bi mogao biti upravo ono što su pravi AMG fanovi čekali. Za razliku od "E Performance" hibridnog modela, koji se prvenstveno ističe ubrzanjem, ovaj model nudi čisto V8 zadovoljstvo i, zahvaljujući manjoj masi, više zabave u vožnji. Mercedes još nije objavio cijene, ali će sigurno biti "paprene".