
Kako je jedinstveni spoj čokolade i kadaifa osvojio svijet, a društvene mreže preplavio viralnim videima
Kako je nastala Dubai čokolada, jedan od najpopularnijih i najzanimljivijih okusa u posljednje vrijeme, izazvala je veliko interesovanje na društvenim mrežama.
Oni koji žele probati Dubai čokoladu spremni su čak i satima čekati u redu za ovaj specifičan okus. Pa, kako je nastala Dubai čokolada, koja se brzo proširila društvenim mrežama?
Priča o Dubai čokoladi počinje s trudnoćom Sare, poduzetnice. Sara, koja je tokom trudnoće imala veliku želju za čokoladom, nije mogla pronaći jedinstveni okus koji je tražila, pa je odlučila stvoriti svoj vlastiti recept. Sjećajući se okusa kada je probala kadaif desert na odmoru u Dubaiju, Sara je odlučila spojiti čokoladu i kadaif. Zadovoljna rezultatom koji je postigla, osnovala je svoj brend 2021. godine i ponudila Dubai čokoladu na prodaju.
Iako je ova čokolada isprva bila privlačna samo manjoj publici, njen uspjeh na TikToku ubrzo je učinio da postane viralna, nakon što je video korisnika koji je probao Dubai čokoladu dosegao više od 100 miliona pregleda.
Proizvođači u Turskoj su se pridružili ovom trendu, a ludost za Dubai čokoladom proširila se brzo. Ova čokolada punjena kadaifom izazvala je oduševljenje mnogih, a brojni ljudi poželjeli su je probati, što je rezultiralo time da su neke kompanije stekle popularnost zahvaljujući Dubai čokoladi. Ljudi nisu oklijevali da čekaju u redu satima samo da bi iskusili ovaj okus.
Uspon Dubai čokolade ponovo je pokazao koliko društveni mediji i influenceri mogu utjecati na popularnost proizvoda. No, postavlja se pitanje: hoće li ovaj brzi uspjeh biti trajan? Hoće li Dubai čokolada biti samo prolazni trend, poput popularnosti lokma shopova koji su prije vremena otvarani na svakom koraku?
Kako vi razmišljate, isplati li se čekati satima u redu da biste probali Dubai čokoladu?