USPJEŠNO UPRKOS VISOKOJ CIJENI

Ove kineske automobile dizajnirao je ex-dizajner Alfa Romea i Lamborghinija

BYD

U prijevodu sa kineskog FangChengBao znači "leopard formula" ili "leopard jednačina", šta god to značilo.

U BYD-ovoj hijerarhiji, novi brend je pozicioniran između luksuznog brenda Yangwang i premium brenda Denza.

Brend FangChengBao proizvodit će samo električne i plug-in hibridne automobile, a linija modela podijeljena je u dvije grane - Leopard (SUV, crossover i pickup) i Super (sportski automobili).

Uspješno uprkos visokoj cijeni

Prvi model brenda FangChengBao bio je Leopard 5 srednje veličine plug-in hibridni SUV na platformi okvira DMO (skraćenica od Dual Mode Off-Road). Na kinesko tržište ušao je prošlog novembra i do sada se dobro prodaje uprkos prilično visokoj cijeni. U prvom kvartalu ove godine, prema podacima CAAM-a, prodato je 11.063 primjerka. Leopard 5 košta od 289.800 juana, odnosno oko 39 hiljada eura.

Ovaj sadržaj vam se ne prikazuje jer ste onemogućili Embed kolačiće

Uoči sajma automobila u Pekingu, koji se otvara sljedeće sedmice, brend FangChengBao je predstavio tri nova modela.

Na ovoj prezentaciji noviteti su prikazani u konceptu statusa bez tehničkih karakteristika i procenjenih cena, tako da se za sada možete samo diviti dizajnu razvijenom pod nadzorom nemačkog stručnjaka Wolfganga Eggera, koji je ranije radio za Seat, Alfa Romeo, Audi i Lamborghini. .

Od predstavljenih novih proizvoda, prvi u seriji će najvjerovatnije biti veliki SUV Leopard 8 (u konceptualnom statusu se zove Super 8), a sada ima dizajn koji se vjerovatno neće bitnije mijenjati. Pogonski sklop Leoparda 8 će vjerovatno biti isti kao Leopard 5, odnosno plug-in hibrid.

Plug-in hibridi

U Leopardu 5 pogon se sastoji od 1,5-litarskog benzinskog turbo motora (194 KS, 273 Nm), elektromehaničkog varijatora i dva elektromotora: prednji proizvodi 272 KS i 360 Nm, a zadnji 388 KS i 400 Nm . Maksimalna kombinovana snaga je 505 kW (687 KS) i 760 Nm.

Manji SUV Leopard 3 (koji se naziva Super 3 u statusu koncepta) ima zaobljeniji dizajn od Leoparda 5 i Leoparda 8. Sva tri SUV-a, prema BYD-ovoj pres službi, bazirana su na DMO platformi, ali je Leopard 3 najavljen isključivo sa električnim instalacija pogonskog sklopa.

Impresivan dvosjed Super 9

Dvosjed Super 9 je lično predstavio Wolfgang Egger na prezentaciji FangChengBao. Super 9 izgleda prilično evropski i ništa manje impresivno od bilo kojeg Aston Martina DBR22. Broj 30 na poklopcu motora označava 30. godišnjicu osnivanja BYD Grupe, koju kompanija slavi ove godine.

FangChengBao Super 9 ima detaljan enterijer u neoklasičnom stilu sa fizičkim prekidačima i kontrolama na centralnoj konzoli, prekrivenom gornjom pločom koja deli kokpit na dva dijela. Volan obložen antilopom je prošaran gomilom dugmadi u trkačkom stilu. Unutrašnje kvake su izrađene u obliku kožnih traka.

Generalno, bogato iskustvo Wolfganga Eggera u potpunosti je prikazano u ovom modelu - jedina šteta je što se još ne zna kada će i u kom obliku ovaj superautomobil stići u masovnu proizvodnju. Ako stigne tamo, imat će potpuno električni i prilično moćan pogon.