VRHUNSKE PERFORMANSE

Ovo je novi Audi A6 e-tron

Audi A6

Pomalo zbunjujući trend iz Audija se nastavlja, pa je nakon novog A4 stigao nasljednik kao A5, a sada je stigao i novi A6, koji nije nasljednik sadašnjeg modela A6.

Upravo tako, A6 pokretan klasičnim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem ostaje u asortimanu, i nastaviće da živi kao A7 nakon facelifta. Novi A6 dobija sufiks e-tron i novi je električni model u srednjoj klasi, kao odgovor na BMW i5 i Mercedes EQE. Cijene su poznate i kreću se od oko 75.000 eura.

Jedna od najboljih električnih limuzina

Ako se pitate šta dobijate za tu protuvrijednost, stvari su sasvim jasne. Riječ je o električnom modelu, dostupnom kao limuzina i karavan, koji koristi naprednu PPE platformu i nudi se u nekoliko verzija pogona.

Ovisno o tome šta odaberete, možete računati na domet do 750 km, a ako odaberete, na primjer, sportsku verziju S6, možete računati i na performanse koje pruža snažan pogon od preko 500 KS. Ono što imate u oba slučaja, bez obzira na verziju karoserije, je elegantno izrezana silueta sa upadljivim krajevima, posebno pozadi gdje su spojena svjetla i osvijetljen logo.

Audi s ponosom izjavljuje da potonji dolazi s visokotehnološkim Matrix LED-om sprijeda i drugom generacijom OLED-a pozadi zajedno sa osam različitih digitalnih svjetlosnih potpisa. U svakom slučaju, dizajn je definisan konceptima predstavljenim početkom decenije, gde je aerodinamika postavljena kao prioritet.

Sa koeficijentom otpora vazduha od 0,21, ovo je ujedno i najaerodinamičniji Audi u istoriji, a Avant verzija sa koeficijentom otpora od 0,24 je najaerodinamičniji karavan na tržištu.

Vrhunske performanse

Ako pogledamo u kabinu, jasno je da je većina kopirana sa Audija Q6 e-tron. I to nije loše jer je pomenuti brat blizanac Porsche Macana. Ovdje to znači 14,9 inča infotainment, 11,9 inča digitalnog kokpita i 10,9 inča ekrana ispred suvozača. Povrh toga, dodajte dva ekrana koja služe kao digitalna ogledala.

Naravno, Audi nudi i dužu listu opcija koja uključuje panoramski stakleni krov, Bang & Olufsen premium hi-fi sistem sa 20 zvučnika i 830W, te četverozonsku kontrolu klime sa parfemom i jonizatorom.

Početna verzija nosi oznaku Performance, a sastoji se od jednog elektromotora (stražnji pogon) sa 367 KS, što je dovoljno za dostizanje 100 km/h za 5,4 sekunde. Konačno, S6 je na vrhu sa 503 KS, odnosno 551 KS kada je aktivirana kontrola lansiranja. U ovom slučaju, do 100 km/h stiže za 3,9 sekundi i ubrzava do 240 km/h. Najjači RS6 tek dolazi.

Kapacitet baterije je 100 kWh, odnosno 94,4 kWh neto. Domet je do 756 km za A6 i 670 km za S6. Kasnije dolazi verzija sa manjom baterijom od 83 kWh, dok je snaga punjenja na nivou od 270 kW.

Od 75.600 eura

Poznate su i cijene koje se kreću od 75.600 eura za osnovnu verziju. S6 startuje od 99.500 eura, dok je doplata za karavan verziju tačno 1.650 eura. Prve isporuke najavljene su za septembar ove godine.