ZVIJER BEZ KROVA SA 852 KS

Paganijevo novo remek-djelo

Pggani

Baš kao što je nastavio oduševljavati svijet novim verzijama legendarne Zonde godinama nakon lansiranja njenog nasljednika, Pagani primjenjuje istu filozofiju na Huayru. Dok je proizvodnja Utopije već u punom jeku, novo remek-djelo na kotačima stiže iz tvornice San Cesario sul Panaro: Huayra Codalunga Speedster, verzija s otvorenim krovom koja oduzima dah.

Ovaj automobilski dragulj je otvorena verzija "longtail" kupea predstavljenog 2022. godine, i donosi prepoznatljivu kombinaciju sirove snage i umjetničkih performansi.

Na prvi pogled, Speedster je gotovo identičan kupeu, ali ključna razlika je, naravno, nedostatak krova. Njegov agresivan izgled definiran je širokom prednjom maskom iznad integriranog spojlera, dok je vjetrobransko staklo spušteno kako bi se postigao još aerodinamičniji profil. U slučaju lošeg vremena, tu je i tvrdi krov s velikom staklenom pločom koja se besprijekorno stapa s karoserijom i elegantno prekriva snažan V12 motor.

Zvijezda dizajna je produženi zadnji kraj koji se spušta prema dolje prije nego što se na samom kraju uzdigne u suptilni spojler. Zadnja svjetla izgledaju kao da lebde unutar karoserije, a cijelu priču zaokružuje jedinstveni izduvni sistem sa šest cijevi.

Kabina kao umjetnička galerija

Unutrašnjost je priča za sebe, pravo utjelovljenje Paganijeve filozofije gdje je svaki detalj važan. Putnike dočekuje luksuzna kombinacija ručno prošivene kože, masivnih metalnih elemenata i mnoštva fizičkih prekidača. Volan od karbonskih vlakana ima obruč od mahagonija s aluminijskim zakovicama, a isti drveni detalj krasi i ručicu mjenjača.

Posebna novost je tkanina na sjedištima, vratima i centralnoj konzoli, ukrašena vezom koji podsjeća na quad auspuh. Pagani navodi da se svaki takav izvezeni element sastoji od nevjerovatnih 450.000 pojedinačnih uboda.

Srce zvijeri: V12 motor sa 852 konjske snage

Snagu osigurava dobro poznati 6,0-litarski twin-turbo V12 motor koji je za Pagani razvio AMG. U ovoj verziji, on isporučuje 852 konjske snage i 1.100 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na zadnje točkove putem sedmostepenog Xtrac mjenjača, dostupnog u automatiziranoj ili potpuno ručnoj verziji. Ovo čini Codalunga Speedster tek drugom Huayrom u historiji, nakon prošlogodišnjeg Epitomea, koja nudi zadovoljstvo mijenjanja brzina pomoću kvačila.

Pagani će proizvesti samo 10 primjeraka Huayra Codalunga Speedstera, od kojih će svaki biti u potpunosti homologiran za upotrebu na cestama širom svijeta. Prve isporuke će početi 2026. godine. Cijene još nisu zvanično objavljene, ali s obzirom na to da je kupe verzija koštala oko 7,4 miliona dolara, nema sumnje da će i Speedster dostići astronomske cijene.