VEĆ PRIMAJU PREDNARUDŽBE

Pogledajte šta su uradili legendarnom roadsteru

Get Lost

Lotus je brend koji je uvijek naglašavao performanse na asfaltu, nudeći beskompromisno zadovoljstvo u vožnji. Može li ponuditi isti off-road?

Vjerovatno nema nikoga u Lotusu ko je zainteresiran za tako nešto, ali još uvijek ima ljudi koji su voljni učiniti nešto slično. Britanska radionica Get Lost, koju je osnovao fotograf George Williams, učinila je upravo to.

Iza Safari projekta stoji Lotus Elise S1, mali roadster koji se dokazao na asfaltu kao jedan od najzabavnijih automobila za vožnju. Sada je Elise podignuta za čak 100 mm u odnosu na fabričku verziju, a šasija je potpuno nova.

Nisu to bile samo kozmetičke promjene, već su zahvatile sve vitalne dijelove – ovjes, karoseriju, pa čak i unutrašnjost.

Automobil je opremljen terenskim gumama, diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem i hidrauličnom ručnom kočnicom – što jasno daje do znanja da nije napravljen samo za poziranje na Instagramu.

Novi farovi, retrovizori po meri, maglenke i bijele felne u reli stilu dodatno uljepšavaju atmosferu.

Kompanija za sada ne otkriva šta se tačno krije ispod haube. Kažu samo da pogonski sklop "nudi snažne i pouzdane performanse". Dva velika usisnika sugerišu šest cilindara, ali svakako mnogo više od onoga što je fabrika nudila.

„Ovo nije modifikovana Elise, već naša interpretacija onoga što ta platforma može da ponudi. Sve je pažljivo razmotreno – od dizajna do vožnje – da bi se stvorio automobil koji je jednostavno zabavan“, kaže osnivač Get Lost Džordž Vilijams. "Ako dobijete, uzmite. Ako ne - gubite se", kažu avanturistički Britanci.

Sudeći po prvim reakcijama, uskoro smo mogli vidjeti kako Safari Elise juri pustinjskim dinama uz Porsche 911 Dakar i Lamborghini Huracan Sterrato. Get Lost najavljuje da će isporuke kupcima početi do kraja godine, a već primaju prednarudžbe.