
Danas je pomalo zaboravljeni model Lade nekada imao solidnu reputaciju i van granica domaćeg tržišta.
Samara je bila prvi prozapadni model Lade sa modernom arhitekturom koji se nudio na zapadnoevropskom tržištu. Bio je popularan i na našim putevima, gdje su ga često uspoređivali sa Floridom, a cijenjen zbog svoje robusne konstrukcije i jeftinog održavanja, kao i vrlo solidnih voznih karakteristika. No, vrijeme je učinilo svoje, a posljednji primjerci su nakon transakcija od nekoliko stotina kuna završili na raznim otpadima diljem zemlje.
Ako se vratimo u najsjajnije godine Samare, vrijedi znati kako je ovaj model, koji je razvio Porsche, bio sličan Mercedesu E500 ili Audiju RS2. Samara je tako završila u radionici u tadašnjoj Zapadnoj Njemačkoj, gdje je bila podvrgnuta temeljitim modifikacijama.
Epilog Bohseovog posla je hibrid četvorosjeda i kamioneta sa otvorenim zadnjim dijelom i zadnjim sjedištem ispod platnenog krova. Ako pogledate stražnji prtljažni prostor, ispod njega se nalazi još jedan poklopac koji krije klasičan prtljažnik.
Proizvedeno je nekoliko stotina takvih primjeraka, a jedan od najbolje očuvanih završio je u Americi u ponudi Alphacara. Sa samo 10.600 prijeđenih kilometara i besprijekornim održavanjem, predstavlja vremensku kapsulu iz vremena kada su Istok i Zapad mnogo bolje sarađivali.