
Prošle godine nas je DS Automobiles počastio luksuznim modelom N°8 sa opcijama od 230 KS i 350 KS (plus dodaci).
Sada, DS N°4 predstavlja novi izraz u segmentu hečbek vozila, a cilj proizvođača je bio da napravi "diazjn koji balansira između performansi i elegancije".
Dizajn je optimizovan tako da sada ima novu crnu rešetku koja je mnogo šira nego ranije, a ispod koje se nalazi svjetlosni potpis inspirisan upravo N°8 modelom. Svjetlosna linija ide sve do DS logotipa u centru.
Dimenzije modela su 4.400 mm x 1.870 mm x 1.470 mm, a svi pogonski sklopovi dolaze sa točkovima od 19 inča, uz mogućnost da se za plug-in hibrid postave i oni od 20 inča. Na aerodinamiku se takođe mislilo pa je klirens snižen za 10 mm.
Kad smo već kod pogonskih sklopova, svi su elektrifikovani, pa tako DS N°4 dolazi u tri varijante: self-charging hibrid, plug-in hibrid i nova 100% električna verzija.
Kod verzije sa 100% električnom energijom, deklarisani domet je 450 km koji se postiže uz bateriju od 58 kWh. Za performanse je zaduženo 213 konjskih snaga i 343 Nm obrtnog momenta. Još jedna funkcija koju DS Automobiles ističe jesu tri režima za rekuperaciju: D za nizak povrat energije, B za umjeren povrat energije i B+ za uvećan povrat energije.
Kada je u pitanju plug-in hibrid, pogonski sklop se sastoji od benzinca sa 180 KS i električnog motora od 125 KS. Ukupna kombinovana snaga je 225 KS uz 360 Nm obrtnog momenta, a od 0 do 100 km/h stiže za 7,1 sekundu. Samo na struju može da ide 81 kilometar.
Unutrašnjost odiše prefinjenošću, akcentovanom prilagodljivim ambijentalnim osvjetljenjem na vratima, koje diskretno ističe bočne linije i stvara umirujuću atmosferu u kabini.
Audiofilsko iskustvo je unapređeno opcionim FOCAL ELECTRA audio sistemom, koji sa svojih 14 zvučnika i snagom od 690 vati, u kombinaciji sa standardnim prednjim i zadnjim akustičnim bočnim staklima, garantuje izuzetno čist zvuk.
Zahvaljujući međuosovinskom rastojanju od 2,67 metara i širini od 1,87 metara (sa sklopljenim retrovizorima), N°4 nudi prostranu kabinu i obilje praktičnih pregrada za odlaganje.
Svi putnici uživaju u komfornom prostoru za laktove i noge, kao i dovoljnoj visini iznad glave, kako napred tako i pozadi. Prednja sjedišta su kod modela sa kožnim presvlakama dostupna i sa funkcijama grejanja, ventilacije i masaže.
Zapremina prtljažnika modela N°4 iznosi 430 litara za HYBRID verziju, 360 litara za N°4 PLUG-IN HYBRID i 390 litara za novi 100% električni N°4 E-TENSE. Sa praktično niskim utovarnim pragom, prtljažniku modela N°4 se lako pristupa zahvaljujući vratima prtljažnika sa mogućnošću otvaranja bez upotrebe ruku.