
Francuska modna grupacija Kering, vlasnik brenda Guči, objavila je danas da je u prvom kvartalu 2025. njen prihod pao za 14 odsto međugodišnje na 3,9 milijardi eura, što je slabiji rezultat u odnosu na očekivanja analitičara.
Prihodi od brenda Guči, koji čini skoro polovinu ukupnih prihoda Keringa, pao je u istom periodu za 24 odsto na 1,57 milijardi eura.
Glavna finansijska direktora Keringa Armel Pulu je najavila da će međugodišnji pad prodaje i u drugom kvartalu 2025. biti "dvocifren", tako da stabilizacija poslovanja koju je najavila kompanija trenutno nije na vidiku.
Grupacija koju predvodi izvršni direktor Fransoa-Anri Pino za sada nije predstavila jasnu strategiju za nove američke carine, ali tvrdi da može da "zaštiti svoje marže povećanjem cijena".
Kering je prošlog mjeseca imenovao Demna Gvasaliju za novog umjetničkog direktora Gučija kako bi donio svjež impuls, ali akcije su tom prilikom pale pošto su investitori bili zabrinuti zbog kontroverze oko Gvasalijinog ranijeg rada na reklamnoj kampanji za Balensiagu u 2022. godini.
Analitičari upozoravaju da bi ekonomsko usporavanje moglo da smanji potražnju za luksuznom robom u svijetu, prenijeli su mediji.
"Slabija globalna tržišta akcija i šira ekonomska neizvjesnost će uticati na povjerenje i vidimo da ovo dodatno odlaže oporavak potražnje za luksuzom", napisao je ranije ovog mjeseca glavni analitičar maloprodaje i luksuznog kapitala u Dojče banci Adam Kokrejn.