potpuno unaprijeđena linija

Redizajn donio najjačeg Audi-ja ikada

Audi s e tron gt 2024

Audi je predstavio potpuno unaprijeđenu liniju e-tron GT modela za 2025. godinu, koja uključuje osnovni model, RS verziju, i novi RS Performance flagship model.

Ovi modeli koriste novu bateriju kapaciteta 97 kWh, koja je 9 kilograma lakša od prethodne 84 kWh baterije, a poboljšan je i sistem regenerativnog kočenja, povećavajući kapacitet sa 290 na 400 kWh, a prilagođavanja se mogu vršiti pomoću lopatica iza upravljača.

Novi modeli mogu preći do 609 kilometara s jednim punjenjem u idealnim uslovima, a maksimalna brzina punjenja povećana je s 270 na 320 kW, omogućavajući punjenje baterije od 10 do 80 posto za samo 18 minuta. Desetominutno punjenje sada omogućava domet od 280 kilometara. Poboljšanja u bateriji takođe omogućavaju zadržavanje brzine punjenja iznad 280 kWh duže nego kod starog modela, a baterija se može hladiti ili zagrijavati radi bržeg punjenja.

Audi je napravio značajne promjene u motorima e-tron GT modela za 2025. godinu, pa tako osnovni model, sada poznat kao S e-tron GT, dolazi s dva motora koji ukupno proizvode 680 KS, što je više od prethodne RS verzije. Snaga RS e-tron GT modela povećana je na 857 KS, dok novi najjači RS e-tron GT Performance isporučuje 925 KS, čime je postao najsnažniji Audi u istoriji.

Povećanje snage prati i veća brzina pa S e-tron GT ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,4 sekunde, što je za 0,1 sekundu brže od stare RS verzije. Novi RS e-tron GT postiže 100 km/h za 2,8 sekundi, dok RS e-tron GT Performance to čini za impresivnih 2,5 sekundi. Maksimalna brzina za S e-tron GT je 245 km/h, dok RS modeli dostižu 250 km/h. Audi je takođe unaprijedio kočnice pa tako S e-tron GT dolazi s čeličnim diskovima, dok RS modeli imaju diskove presvučene volfram-karbidom. Svi modeli mogu biti opremljeni karbon-keramičkim diskovima i prednjim kočionim kliještima s 10 klipova.

Standardno vadzdušno vješanje je značajno unaprijeđeno, kao i opciono aktivno vješanje, što omogućava automobilu da ostane "gotovo horizontalan tokom dinamičnog kočenja, upravljanja i ubrzanja". vješanje takođe omogućava podešavanje visine. Sistem upravljanja na svim točkovima je opcija.

Novi modeli uključuju nova sjedišta, drugačiji upravljač i opcioni panoramski stakleni krov, koji može postati neprovidan pritiskom na dugme. Audijev virtuelni kokpit je unaprijeđen, a nova kombinacija materijala uključuje drvene detalje, Dinamica mikrovlakna i sjedišta podesiva u 18 smjerova. Cijena za S e-tron GT je 126.000 evra, RS e-tron GT košta 147.500 eura, dok RS e-tron GT Performance ima cijenu od 160.500 eura.