Pred Euro

Reklama za košenje trave podigla veliku prašinu: Hrvate nasmijala, a Srbe razljutila

Reklama za kosenje trave  x

Političke izjave i prepucavanja obično najlakše "zapale" region, ali u sličnom kapacitetu to su u stanju učiniti i sportska dešavanja.

Proteklih dana u Hrvatskoj je postavljen reklamni bilbord koji je građane ove zemlje oduševio, ali u isto vrijeme razbjesnio javnost u Srbiji.

Jedna švedska kompanija odlučila je na način simpatičan građanima Hrvatske reklamirati svoju pametnu kosilicu, a to su uradili sloganom:

"Kosi kao Joe u najboljim danima".

Šveđani su aludirali na utakmicu Srbije i Hrvatske u kvalifikacijama za Svjetsko prvenstvo 2014. godine u Beogradu kada je Josip "Joe" Šimunić žestokim startom pokosio fudbalera Srbije Miralema Sulejmanija.

Ovaj sadržaj vam se ne prikazuje jer ste onemogućili Embed kolačiće

Igrala se 80. minuta kada je Sulejmani bio u kontranapadu, a Šimunić startovao direktno na njega i tako spriječio potencijalno opasnu situaciju po svoj gol, ali i dobio direktan crveni karton.

  • Morao sam napraviti taj crveni karton. Opet bih ga sutra napravio. Ali mi je žao Sulejmanija. Izvinjavam mu se i nadam se da nije zaradio neku povredu", izjavio je kasnije Šimunić za "RTL".

  • To je bio najobičniji start koji sam morao da napravim. Što se mora, nije teško. Pogriješio sam jer sam bio previše iza igrača, poručio je Šimunić.