
Xiaomi je prvobitno planirao da se fokusira samo na domaće tržište s automobilsko- proizvodnim linijama do 2030. godine, ali je sada odlučio da proširi svoje ambicije.
Umesto da čeka još pet godina, kompanija je potpisala ugovor sa Hyperion Leasingom, filijalom Sinomacha, koja se bavi izvozom automobila iz Kine.
Prema saopštenju sa sajta Hyperion Leasinga, ove dve kompanije će udružiti snage kako bi automobil Xiaomi SU7 postavio na ključna tržišta izvan Kine. Iako ta tržišta nisu precizirana, poznato je da Hyperion Leasing posluje u Rusiji, što znači da bi SU7 mogao da postane dostupan i tamo.
Ovaj neočekivani potez dolazi u trenutku kada Xiaomi ima problema sa održavanjem potražnje na domaćem tržištu. Druga fabrika za proizvodnju automobila još uvek se gradi, ali kada bude završena, očekuje se da će povećati proizvodne kapacitete i smanjiti vreme isporuke.
Iako Xiaomi trenutno gubi novac na svakom prodatom vozilu u Kini, planovi za širenje na međunarodna tržišta mogli bi značiti povećanje profitabilnosti. Nije jasno kako je tačno strukturiran ugovor sa Hyperion Leasingom, ali se veruje da će ova firma kupovati vozila direktno od Xiaomija, preuzimajući odgovornost za distribuciju, promociju i održavanje na stranim tržištima.