JOŠ UVIJEK U RAZVOJU

T.33 pokreće Cosworthov V12 jedinstvenog zvuka

T 33

Autor najboljeg hipersportskog automobila u povijesti radi na svojem drugom modelu.

Nakon T.50 vrijeme je za manji, ali ništa bezazleniji T.33. Pogađate, govorimo o Gordonu Murrayju, perfekcionistu i umnogome vizionaru, koji je ostao vjeran svojem čistom pristupu u postizanju najviših ciljeva. Minimalna masa, vrhunski odziv i klasičan motor osnovne su komponente koje priznaje u ostvarenju svojih smjernica koje vode samo prema jednom – vrhunskom doživljaju sportske vožnje.

Ovaj sadržaj vam se ne prikazuje jer ste onemogućili Embed kolačiće

T.33 je još uvijek u razvoju, a zahvaljujući službenom YouTube kanalu, možemo dobiti uvid i u pojedine faze razvoja. Prvi testni prototip automobila je spreman. I dok je prototip T.50 nosio ime George, ovaj je dobio ime James.

I upravo James najbolje pokazuje koliko je projekt napredovao zadnje četiri godine. Kao i u slučaju većeg modela, T.33 pokreće Cosworthov 3.9-litreni atmosferski motor V12. Pritom je motor dobio neke nove komponente, a potpuno novi su i elementi usisa i ispuha.

Ovaj sadržaj vam se ne prikazuje jer ste onemogućili Embed kolačiće

Dario Franchitti, umirovljeni pilot natjecanja IndyCar, imao je priliku isprobati Jamesa. Kaže da zvuči drukčije. Manje je važno da raspolaže nešto skromnijim karakteristikama, ali i dalje s više od 600 KS i 450 Nm. Murray se nikad nije razmetao snagom, a posebno ne masom – T.33 će težiti ispod 1100 kg.

Franchittija je V12 impresionirao, posebno pri nižim okretajima. U petom stupnju prijenosa pri samo 30 km/h nudi i dalje respektabilan odziv. Spomenimo i da je mjenjač ručni sa šest stepeni prijenosa, a pogon na stražnje točkove.