
"Krcki most", inače, stari naziv "Titov most"
Most je gradila tadašnja Jugoslavija, nalazi se u Hrvatskoj.Most koji spaja ostrvo Krk sa Hrvatskom obalom. Radovi na izgradnji mosta u Jugoslaviji započeti su 1976., a most je otvoren 1980.godine. Most su gradila poduzeća Mostogradnja iz Beograda i Hidroelektra iz Zagreba. Dužina mosta sa prelazima je 1430 metara.
Ono sa čime se most ističe jeste betonski luk od kopna do ostrva Sveti Marko dužine 390 metara. U prvih 20 godina most je prešlo 27,2 miliona vozila... Danas u svim republikama ex- Jugoslavije za izgradnju jedne ćuprije od 15 metara dužine potrebno je 4 godine da bi uradili.... Kako je razlika u infrastrukturi u pomenutom mostu i ćupriji, tako je razlika i u državi te 1980 i ovih danasnjih šaban-republika 2020...
Valja podsjetiti da je on i danas graditeljsko čudo, jer je i dalje armiranobetonski most s najvećim lukovima na svijetu izgrađen konvencionalnim metodama. Jedan kineski most naziva se najvećim, zove se Wangxian Yangtze, ima raspon luka od 425 metara, ali nije građen kao ovaj most, jer su Kinezi prvo postavili čeličnu konstrukciju, pa je obložili betonom.
Tako da se Titov most i dalje može zvati svjetskim rekorderom s dužinom od 1.309 metara i rasponom većeg luka od 390 metara te manjeg luka od 244 metra.