
Konzorcij TRASA d.o.o. Sarajevo, IPSA Institut d.o.o. Sarajevo i Integra d.o.o. Mostar pobijedio je na tenderu za izradu idejnog i glavnog projekta sa istražnim radovima i recenzijom projektne dokumentacije za poddionicu autoputa na Koridoru Vc tunel Kvanj-Buna. Ukupna vrijednost ugovora je 1 978 872,76 EUR.
Evropska investicijska banka, iz čijih sredstava se finansira izgradnja poddionice Tunel Kvanj – Buna 30. novembra prošle godine raspisala je tender za izbor konsulatnata koji će pružiti konsultantske usluge za izradu idejnog i glavnog projekta sa istražnim radovima i pregledom projektne dokumentacije. Ponude su se primale do 27. janurara 2023. godine.
Postupak odabira projekatanata i izvođača radova za dionicu Tunel Kvanj-Buna a kasni nakon što je prvobitni tender poništen u martu 2022. godine, izvještava Indikator.ba.
Tender za projektiranje i izgradnju ove dionice je prvi put raspisan 30. decembra 2019. godine, ali je nakon dugotrajnih procedura i provedenog otvaranja ponuda poništen u martu 2022. godine.
To je usljedilo zbog istrage Evropskog ureda za borbu protiv prijevara (OLAF) o mogućoj korupciji, prevari ili drugim nezakonitim radnjama u provođenju nabavke izvođača radova. Provjera OLAF-a je pokazala da nisu pronađeni elementi korupcije u tenderu, već određeni propusti u postupku procedure nabavke, pa je novi tender objavljen u avgustu 2022. godine.
Krajem novembra 2022. preduzeće Autocestse FBiH objavilo je da se na novi tender pretkvalifikovalo osam ponuđača među kojima su najbrojnije turske i kineske kompanije.
Inače, dionica Tunel Kvanj – Buna je ukupne dužine 5,25 km, a procijenjena vrijednost radova je 150 miliona eura bez PDV-a.
Poddionica počinje otvorenom trasom prije ulaza u tunel Kvanj (2.720 m) tunelom prolazi kroz brdo Kvanj, zatim mostom prelazi Rotimski potok (320 m) i završava u mjestu Stanojevići neposredno prije odmorišta Rotimski potok gdje se nastavlja na izgrađenu dionicu Buna – Počitelj.
Neposredno prije završetka ove dionice planirana je izgradnja natputnjaka Rujevice kako bi se omogućila nesmetana komunikacija između mjesta Stanojevići i Gubavica.
U sklopu izgradnje ove dionice planirana je i izgradnja priključne prometnice za naselje Hodbina, dužine 1415 m, a ista je predviđena kao privremeni priključak autoceste do izgradnje petlje Mostar jug. Predviđeni rok izgradnje je 24 mjeseci.