DONOSIMO ŠTA JE POKAZALO DRUGO SVEOBUHVATNO ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ELEKTRONSKE TRGOVINE U BIH

U BiH se online najviše kupuju odjeća, obuća i elektronika

Online Kupovina

U Bosni i Hercegovini se online najviše kupuju odjeća, obuća i elektronika, pokazalo je istraživanje e-commerce tržišta koje je provela eCommerce asocijacija u BiH.

Kupci uglavnom imaju od 25 do 45 godina, a zabilježen je i porast od 7,4 odsto kupaca koji su obavili više od deset kupovina u zadnja tri mjeseca.

Prema navodima članica Asocijacije Nikoline Čule, segmenti na koji građani najviše troše online su odjeća, obuća i sportski dodaci, zatim slijedi potrošnja u elektronskoj opremi. Također se dosta prodaju ulaznice, streaming mediji i ostalo, navela je Čule.

Istraživanje je također pokazalo da 30 posto ispitanika kupuje proizvode iz EU, više od 40 posto ispitanika proizvode nabavlja regionalno, a manji broj kupuje na tržištima Afrike, SAD i Australije.

Kod ispitanika je zabilježan mali broj prijevara ili nekih neugodnosti u domenu plaćanja.

Riječ je o drugom sveobuhvatnom istraživanju tržišta elektronske trgovine u BiH, napomenula je izvršna direktorica eCommerce asocijacije u BiH Belma Agić.

Od ukupnog broja registriranih pravnih osoba u BiH, samo osam posto ima aktivan online kanal prodaje. Kako je rečeno na prezentaciji, svijest o ovom vidu prodaje se mijenja i privredni subjekti su sve više zainteresirani za rast eCommercea i online trgovine.