PRITISAK KINESKE KONKURENCIJE

U Europu je stigao kineski bolid s performansama Nevere i drastično nižom cijenom

Gac

Evropska autoindustrija već osjeća pritisak kineske konkurencije, a čini se da ni najbolji, uključujući Teslu, Porsche i Ferrari, neće biti pošteđeni.

GAC Aion Hyper SSR jedno je od najmoćnijih kineskih oružja. Ovo je automobil o kojem smo već izvještavali, a više od same izvedbe iznenadila nas je cijena, odnosno odnos ponude i cijene. I dok su neki mislili da će ovaj jedinstveni automobil ostati rezervisan za domaće tržište, dogodilo se suprotno.

Ne samo da je stigao u Evropu, već je evropska premijera održana u Italiji. SSR, koji mnoge vizuelno podseća na Hondu NSX, predstavljen je u GAC-ovom razvojnom i dizajnerskom centru u Milanu. I iako (još) nema naznaka da će se uskoro naći u prodaji u Evropi, čelnici Ferrarija, Porschea, pa čak i Rimca bili bi naivni kada bi pomislili da automobili poput SSR-a nemaju ambicije da nađu kupce van Kine.

Podsjetimo, SSR sa karbonskim kućištem ima 4538 mm dužine i 1238 mm visine, što ga čini nešto kraćim i višim od Nevere. Pogon se sastoji od konfiguracije sa tri elektromotora ukupne snage 1225 KS. Iako je znatno manji od Nevere, GAC kaže da njihov automobil do 100 km/h stiže za 1,9 sekundi, a maksimalna brzina je 250 km/h.

Ovaj sadržaj vam se ne prikazuje jer ste onemogućili Embed kolačiće

Kabina je u potpunosti napravljena od održivih materijala koji se mogu reciklirati, što znači da nema ništa životinjskog porijekla. S druge strane, tu je standardni digitalni kokpit sa 8,8-inčnim interfejsom i većim 14,6-inčnim infotainment ekranom.

A sada dolazi najveće iznenađenje, a tiče se cijene. Ovaj automobil zaista počinje sa cijenom od oko 178.000 USD za nešto slabije ulazne performanse, odnosno 233.000 USD za Ultimate Track verziju gore spomenutih performansi.