
Volvo je završio prošlu godinu s rekordnim brojem isporučenih automobila, dostigavši 763.389 vozila, što je osam posto više u odnosu na prethodnu godinu.
Uprkos solidnim rezultatima, marka u vlasništvu Geelyja priprema se za izazovnu 2025. godinu zbog neizvjesnih tržišnih uslova. Da bi ostao konkurentan, Volvo planira ažurirati svoju ponudu, uključujući nove i obnovljene modele.
Među novitetima koji stižu ove godine su EX30 Cross Country, robusna verzija najmanjeg električnog krosovera marke, kao i prvi električni sedan marke, ES90. Također, za kinesko tržište Volvo planira plug-in hibrid s velikim električnim dometom, dok će dva postojeća modela biti obnovljena.
Iako Volvo neće lansirati model EX60 ove godine, prototipi će biti testirani, a proizvodnja se očekuje 2026. godine. Model će biti prvi električni automobil marke zasnovan na SPA3 platformi, što bi moglo dovesti do smanjenja troškova.
Međutim, Volvo neće potpuno napustiti vozila s unutrašnjim sagorijevanjem. Iako su ranije planirali da postanu potpuno električni do 2030. godine, sada žele da plug-in hibridi i električna vozila čine 90-100 posto njihove prodaje. Veći benzinski modeli, poput XC90, ostaju u ponudi dokle god bude potražnje.
Uprkos ovom pomaku, Volvo ostaje posvećen električnim vozilima, a prodaja automobila s nultim emisijama porasla je za 54 posto prošle godine, što čini 23 posto ukupnih isporuka. Električna vozila sada imaju najveći tržišni udio među luksuznim proizvođačima, a plug-in hibridi i električni automobili zajedno čine 46 posto ukupnih isporuka.