
Prije nešto više od godinu dana smo bili na dinamičkoj premijeri Toyote Aygo X (čita se Aygo Cross), malenog urbanog automobila A-segmenta crossoverskog dizajna.
Za one koji već sad osjećaju nostalgiju za malenim gradskim automobilima s motorima s unutarnjim izgaranjem, prije nego što ih uskoro zamijene potpuno električni automobili, treba napomenuti da je upravo ovaj Toyotin model pravo osvježenje.
Dakle, Aygo X stoga nudi još jednu komparativnu prednost pred konkurencijom, ukoliko je uopće i ima, a to je njegov robusni crossoverski izgled, kao idealno rješenje za kaotičan i vrlo dinamičan gradski promet. I sve to bez obzira što nam Aygo X nudi samo jedan 1-litreni 3-cilindrični motor snage 72 KS (53 kW) i dvije verzije mjenjača; ručni i CVT.
Samo dva mjeseca nakon dinamičke premijere u Barceloni smo na svom jednotjednom testu u ljeto prošle godine imali Aygo X Limited s ručnim mjenjačem, ali i identičan automobil pola godine kasnije tada s prijeđenih 19.000 km.
Ovaj puta smo na testu imali model Toyota Aygo 1.0 VVT-I 5D CVT Limited Edition JBL: UNDERCOVER JUN TAKAHASHI, s automatizranim CVT mjenjačem, ali je to bila dizajnerski dorađena verzija UNDERCOVER Jun Takahashi.
Premijerno prikazan zajedno s modnom revijom UNDERCOVER jesen 2023. na Tjednu mode u Parizu u ožujku ove godine, Aygo X UNDERCOVER ima jedinstvene značajke dizajna interijera i eksterijera, i stiže kao ograničena serija od samo 5000 primjeraka. Treba reći i da je to najopremljenija verzija u paleti Aygo X-a.