
Volkswagen pokušava da popravi odnose sa sindikatima predstavljajući hrabar plan za oporavak teško pogođene automobilske kompanije.
Na sastanku u Wolfsburgu, generalni direktor Volkswagena Thomas Schaefer predstavio je prvi dizajn budućeg električnog vozila ulaznog nivoa za koje se očekuje da će se prodavati za oko 20.000 eura. Iznenađujuće, skica dizajna podsjeća na originalni ID koncept. Život za koji se mislilo da je napušten.
Reženja, otpuštanja, zatvaranje fabrika...
Volkswagenu trenutno ne ide baš najbolje s neuspjelim programom električnih vozila i padom tržišnog udjela širom svijeta.
Najbolje šanse za oporavak su zasnovane na velikom smanjenju troškova, uključujući planove za otpuštanje hiljada radnika i eventualnu likvidaciju fabrika. To je razbjesnilo moćne sindikate, koji su, čini se, skloniji dozvoliti da kompanija propadne nego da ustupi kako bi joj pomogli da se oporavi.
Povoljna EV od 20.000 eura
Upravni odbor i radnički savjet postigli su dogovor u decembru, ali pregovori još uvijek traju. Uprava je na današnjem sastanku zaposlenima predstavila plan za budućnost marke Volkswagen. Ovo uključuje lansiranje osnovnog električnog vozila sa cijenom od oko 20.000 eura.
Izvršni direktor Volkswagena Thomas Schaefer pokazao je skicu dizajna nadolazećeg modela, koji će biti javno predstavljen početkom marta. Međutim, proizvodni model neće biti dostupan prije 2027. godine. Novi model će se vjerovatno zvati ID.1 i bit će pozicioniran ispod ID.2, koji je predstavljen kroz ID koncept. 2 sve od 2023.
Upadljivo sličan modelu koji su ranije brzo napustili
Ono što je posebno u vezi sa dizajnom koji je Schaefer pokazao je to što je zapanjujuće sličan originalnoj ID skici. Životni koncept.
Ovaj koncept je napušten manje od godinu dana nakon njegovog predstavljanja u septembru 2021., u korist zaokruženijeg dizajna koji je Volkswagen podijelio u maju 2022. Oživljavanje originalnog ID-a. Dizajnerski vijek za nadolazeće pristupačno električno vozilo je iznenađujući, ali vjerovatno predstavlja dobru odluku. Zaokruženi dizajn već je bezuspješno primijenjen na ID.3, a Volkswagenu je potreban novi pristup.
Novo osnovno električno vozilo pridružit će se proizvodnoj verziji ID-a. 2all za formiranje nove porodice modela zasnovanih na evoluciji MEB platforme. Prvi model koji će biti lansiran biće ID.2, a očekuje se da će se u prodaji naći sljedeće godine po početnoj cijeni od oko 25.000 eura.
Dogovor sa Renaultom je propao. ID.1, koji je danas predstavljen, trebat će još godinu dana prije nego što krene u proizvodnju.
Čini se da će se ime zadržati s obzirom da je Volkswagen registrovao ID robnu marku krajem januara. SVAKI 1 u Evropi.
Ovo ima slično značenje kao "ID. 2all", što nas navodi na zaključak da bi koncept koji Volkswagen planira predstaviti u martu mogao nositi to ime. Takođe, na osnovu ovog registrovanog imena, pretpostavljamo da bi ID.1 mogao biti naziv proizvodnog modela uprkos glasinama da bi Volkswagen mogao odustati od ID. brendiranje.
U početku se pričalo da će Volkswagen zajednički razviti ID. 1 sa Renaultom, ali je dogovor propao.
U međuvremenu, Renault je već predstavio koncept za električni model Twingo, koji bi trebao biti u prodaji 2026. godine, godinu dana prije Volkswagena. Očekuje se da će i predstojeći Renault Twingo koštati oko 20.000 eura.