

Kad mislite da u Sarajevu ne može biti gore, vodovodni cjevovodi vas hladnokrvno razuvjere – zajedno s onima koji su ih „stručno“ postavili. Sarajevski Vodovod, pod palicom kadrova stranke Narod i pravda (NiP), doživljava potpuni kolaps. Nikad više kvarova, nikad više haosa, nikad više nekompetencije – a kao šlag na tortu, najavljuju i poskupljenje vode. I sve to zahvaljujući ekipi koja nema ni diplome, ni iskustvo, ni znanje – ali zato ima nesalomivu sposobnost da svaki pedalj Kantona Sarajevo pretvori u gradilište haosa i poniženja.
Da apsurd bude veći, čak je i Adnanu Šteti, vječnom hvalisavcu i samopromoterašu, prekipjelo čekajući Vodovodove „majstore“ prilikom radova na raskrsnici kod novih zgrada na Stupu. Šteta nije bio bijesan što radovi kasne – ne, njega je boljelo što nije mogao napraviti svoj uobičajeni set slika za društvene mreže. Nije bilo trake da se presiječe, niti scena da se isfolira pred kamerama. Kada se Šteta naljuti, znate da je stanje stvarno katastrofalno.
A kad Šteta prozove vlastite saborce iz NiP-a, prije svega Elvedina Okerića, jasno je da se raspad sistema više ne može sakriti ispod tepiha. Dino Konaković, dok se bavi pisanjem statuseva i diplomatskim „pričam ti priču“ turnejama, u svom dvorištu ima totalni raspad: ljude mu hapse, sistemi se ruše, a Sarajevo tone.
Naravno, narod nije zaboravio ni drugu plejadu nesposobnjaka iz drugih kantonalnih firmi pod NiP-ovom palicom. Rad d.o.o., leglo manipulatora, vođeno Nijazom Salamovićem i Verom Arnautović, ostaje trajna rana u sjećanju građana. Nesposobnost i javašluk na svakom koraku.
Kada vlast ne zna ni obične vodovodne i kanalizacione cijevi postaviti bez katastrofe, zar nas treba čuditi što Milorad Dodik šeta po Federaciji kao po sopstvenoj avliji, prelazi državne granice bez stida i gazi institucije pred očima svih? Dok Dino i njegovi kadrovski eksperimenti vode Sarajevo ravno u provaliju, država puca po šavovima.
Kanton Sarajevo nije samo devastiran – on je ponižen, izdan i ostavljen da se davi u sopstvenoj nesposobnosti. Sve zaslugom onih koji su, umjesto rada, izabrali slike, samopromociju i lažno predstavljanje pred narodom koji im sve manje vjeruje.