Pred industrijom robe široke potrošnje je još jedna izazovna godina, a svi koji posluju unutar nje znaju da je neizvjesnost jedina konstanta koja prati ekonomiju kako naše zemlje, tako i regiona, ali i svijeta. U vremenu kada se traže najbolji modeli za poslovanje, koji će iznjedriti pozitivne i uspješne rezultate, edukacija i networking su osnova koju je neophodno praktikovati.
FMCG SUMMIT, pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca u zemlji i najjačih kompanija iz sektora robe široke potrošnje, na jednom mjestu, okupit će 14. marta u hotelu Hills Sarajevo kompletnu FMCG industriju i prateće djelatnosti.
Govornici 9. FMCG RETAIL Summita su eminentni stručnjaci iz Bosne i Hercegovine i regiona. Kroz svoje prezentacije, upoznat će nas s najboljim poslovnim praksama i novim trendovima.
Između ostalog, u programskom dijelu, poseban osvrt na kategoriju toplih napitaka, dat će vodeći proizvođači, dok će u panelu trgovaca sudjelovati predstavnici najjačih prodajnih lanaca u našoj zemlji.
Jedan dio programa posvećen je izuzetno aktuelnoj temi, s kojom se susreće ne samo FMCG, nego i sve industrije u Bosni i Hercegovini, a tiče se adekvatnog upravljanja ljudskim resursima, i motiviranjem, te zadržavanjem kvalitetnog kadra u kompanijama koje posluju na bh. tržištu. Pokušat će se dati odgovor kako unaprijediti poslovni ambijent, i biti konkurentan ne samo u okviru regiona, nego i šire.
Pokrovitelji 9. FMCG RETAIL Summita su kompanije Ovnak i Monri.
Organizator konferencije je InStore magazin.
Više o summitu, programu i informacijama za prijave na: www.fmcg-summit.ba