USPON DRUŠTVENIH MEDIJA DRAMATIČNO JE PREOKRENUO INDUSTRIJU

Influenceri su postali najveća noćna mora luksuznih hotela

Influenceri

Najprestižniji hoteli, nekada rezervisani isključivo za bogate, slavne i članove kraljevskih porodica ili visokog društva, danas se suočavaju sa potpuno novim profilom gostiju koji značajno mijenjaju atmosferu luksuznog ugostiteljstva.

Uspon društvenih medija dramatično je preokrenuo industriju, a influenceri – od reality zvijezda do kreatora s platformi poput OnlyFansa – sada hrle na luksuzne prijeme širom svijeta, često boraveći besplatno u zamjenu za promotivne objave. Njihov cilj je pronaći najglamuroznije i najfotogeničnije lokacije za kreiranje sadržaja koji će privući nove pratioce i stvoriti iluziju raskošnog načina života.

Ovaj sadržaj vam se ne prikazuje jer ste onemogućili Embed kolačiće

Njihovo ponašanje šteti reputaciji hotela.

Mnogi od njih provode sate pozirajući u restoranima s Michelinovim zvjezdicama, penjući se raskošnim stepenicama u oskudnim haljinama ili se kasno navečer kupajući u hotelskim bazenima. Ova nova vrsta gostiju često dolazi s pratnjom i velikim egom, koristeći luksuzni hotel kao pozornicu i pozadinu za vlastiti sadržaj, dok tradicionalni gosti promatraju s čuđenjem, a ponekad i nelagodom.

Osoblje hotela u brojnim svjetskim metropolama upozorava da je situacija postala toliko ekstremna da se boje da bi ugled njihovih objekata, građenih decenijama, mogao biti narušen ako se opsesija snimanjem nastavi ovim tempom.

Nemoguće ih je izbjeći.

Kolumnistica, Nadine Dorries, nedavno je opisala kako je elitnu prazničnu zabavu punu slavnih osoba "napala" grupa influencera, svi sa telefonima spremnim za snimanje u svakom trenutku. Tvrdi da su zvijezde društvenih mreža bizarno pozirale, pravile grimase, govorile u male krznene mikrofone i ponašale se kao da su glavna atrakcija događaja - bez obzira gdje su se nalazile.

Njeno iskustvo nije izuzetak. Ako uđete u bilo koji luksuzni hotel širom svijeta, vjerovatno ćete morati izbjegavati set snimanja, svjetla u krugu ili improvizirana fotografiranja koja se odvijaju usred zajedničkih prostorija.

Influenceri se ponašaju na privilegovan način

Neki od najpopularnijih hotela na svijetu – bilo da se radi o velikim gradovima, odmaralištima ili historijskim imanjima – postali su mete društvenih medija. Raskošni interijeri, omiljeni restorani, biblioteke i spa centri postali su pozadine koje se ponavljaju na Instagramu i TikToku.

Osoblje u takvim objektima ističe da, iako neki influenceri imaju zavidne profile i donose vidljivost hotelu, njihovo ponašanje često ne ispunjava standarde koje takvi hoteli očekuju. Jedan zaposlenik je opisao kako sve više influencera djeluje vrlo privilegovano, kao da im je dozvoljeno da rade bilo šta samo zato što imaju veliki broj pratilaca. "Naravno da ne možemo nikome zabraniti dolazak, niti bismo to željeli, ali bilo bi lijepo kada bi se ponašali primjerenije i barem povremeno spuštali telefone. To mijenja atmosferu u hotelu."

Sve za savršenu fotografiju

Ovaj fenomen prisutan je u gotovo svakom globalnom centru luksuznog turizma. Mnogi influenceri objavljuju glamurozne fotografije iz mramornih barova, raskošnih stepeništa, izvrsno namještenih apartmana ili hotelskih vrtova, stvarajući sliku života koji se u stvarnosti sastoji od nekoliko sati poziranja, a ne od autentičnog boravka.

U nekim slučajevima, influenceri se pojavljuju u donjem rublju na hotelskim krevetima, poziraju s tanjirima kamenica, pozdravljaju hotele u opisima poput starih prijatelja ili kreiraju razne "tematske" objave koje često prelaze granice ukusa. Čak su i kućni ljubimci - takozvani "dogfluenceri" - postali dio ove kulture, snimljeni kako "večeraju" na plišanim sofama u luksuznim nekretninama.

Stvarnost ili samo iluzija?

Sve se češće postavlja pitanje koliko su sami hoteli uključeni u stvaranje ove lavine sadržaja. Stručnjaci iz industrije tvrde da mnogi influenceri čak ni ne borave u hotelu: samo se prijave, naprave nekoliko fotografija ili kratkih videa i odu – stvarajući iluziju luksuznog života koji zapravo ne žive.

Jedan insajder je opisao kako je gledao influencera, u pratnji dva asistenta, kako sjedi u hotelskom baru, ne pije niti razgovara ni sa kim, samo pozira sat vremena za savršenu fotografiju. "Pitao sam se - kako smo došli do ovoga?"

Međutim, on naglašava da nije fer sve stavljati u isti koš. Postoje kreatori koji rade ozbiljno, koji ulažu vrijeme, trud i kreativnost u svoj sadržaj, smišljaju koncepte i proizvode video zapise koji su zabavni, duhoviti i informativni. Oni predstavljaju profesionalnu stranu industrije i često imaju timove koji im pomažu u produkciji.

Kako je rekao: „To je ogroman posao, mnogo veći od onoga što žena radi stojeći na stepeništu u Ritzu i vučeći svog jadnog muža s Instagrama za sobom da je fotografiše.“


Znate više o temi ili prijavi grešku Komentari