
Prodaja lanca restorana brze hrane McDonald'sa u prva tri mjeseca ove godine se smanjila, što je drugi kvartal zaredom da se prodaja smanjila.
To smanjenje u Sjedinjenim Američkim Državama, na najvećem McDonald'sovom tržištu, iznosilo je 3,6 posto, što je najveće smanjenje od 2020. godine, tj. od pandemije koronavirusa, kada se primjenjivao lockdown (potpuno zatvaranje). Neto prihod ove kompanije je u prvom kvartalu 2025. iznosio 1,87 milijardi dolara dok je u istom periodu prošle godine iznosio 1,93 milijarde dolara.
U McDonald'su tvrde da je 2024. bio prestupni dan kao jedan dan više za zaradu, što je doprinijelo razlici u prodaji te i ove godine. Izvršni direktor ovog lanca restorana brze hrane Chris Kempczinski je izjavio da se potrošači bore s neizvjesnošću, ali da je i dalje optimističan po pitanju McDonald'sove sposobnosti da posluje u najtežim tržišnim uslovima.
U razgovorima s analitičarima je naveo da su geopolitičke tenzije uzrokovale ekonomsku neizvjesnost i, kako je konstatirao, smanjile raspoloženje potrošača više nego što su očekivali. Američko tržište je jedno od njihovih velikih tržišta na kojima je smanjena prodaja.
Primijetili su da im je u prvom kvartalu ove godine u dvocifrenom postotku smanjen broj potrošača s niskim primanjima, u odnosu na isti period prošle godine. Osim toga, u dvocifrenom postotku smanjen je broj potrošača s prosječnim prihodom, u odnosu na prije nekoliko mjeseci, prenosi CNN.