
Ogroman kineski kruzer budi uspomene na neke zaboravljene modele sa Zapada.
Pogađate, kada govorimo o luksuznim limuzinama po najvišim kriterijumima, obično se misli na Hongqi, odnosno na L seriju. Kinezi sada predstavljaju model L1, koji privlači pažnju svojom veličinom, mehanikom i zaista nekonvencionalnim dizajnom.
Za razliku od nekih prethodnih kreacija, gdje je model redovno bio Rolls Royce ili Mercedes, kineski dizajneri su se sada odlučili za nešto drugačiju avanturu. Prednji dio limuzine ponovo je napravljen po uzoru na Rolls Royce, ali sa laganim dizajnom koji će mnoge podsjetiti na pomalo zaboravljeni Ford Scorpio.
A da stvar bude još gora, mislimo na drugu generaciju Fordovog evropskog vodećeg broda, koji je ostao zapamćen po svom neprikladnom dizajnu. Pogotovo sprijeda, dok se činilo da zadnji kraj nudi neki izgubljeni amerikanizirani potpis.
Međutim, ovdje je Hongqi posegnuo za američkim klasikom u smislu zadnjeg dijela. Pitanje je Cadillac, ali sa jednom važnom inovacijom. Naime, treće stop svjetlo je integrirano u zadnji branik, što nije baš najpraktičnije rješenje. A šta je sa dimenzijama. L1 se protezao na 5.353 mm u dužinu sa međuosovinskim rastojanjem od 3.260 mm. Visok je 1511 mm i širok 1998 mm.
Možda najveće iznenađenje je odsustvo električnog pogona. Ne postoje ni plug-in hibridi, tako da su jedina opcija obični samopunjeni hibridi. Početak ponude je 3.0 V6 sa 395 KS, a zatim 4.0 V8 sa čak 490 KS. Cijena nije objavljena, ali je poznato da će se, za razliku od nekih drugih modela brenda, nuditi na slobodnom tržištu. To je zapadnim premium proizvođačima dalo opasnog rivala u Kini.