potpisuje njemački HWA

Legendarni 190 postaje jedan od najskupljih Mercedesa. S razlogom

Mercedes

Iako je Mercedes lansirao 190 kako bi ga spustio do masa, ovaj primjer je podigao ljestvicu na nivo najskupljih automobila sa trokrakom zvijezdom.

Kao i u prethodnom slučaju, ovaj restomod potpisuje njemački HWA. Moderna interpretacija modela poznatog kao Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II sada nosi ime Evo, na osnovu rendera objavljenih krajem prošle godine. Prvi primjerak će se pojaviti u javnosti u julu ove godine i biće ponuđen putem aukcije.

Svi ostali će morati da plate, i to skupo. U pitanju je nevjerovatnih 714.000 eura. Planirano je 100 primjeraka, a svaki će koristiti platformu originalne "sto devedeset". Prednji i stražnji krajevi su potpuno novi, a izrađeni su od kombinacije čelika i aluminija. Karoserije su napravljene od karbona, a njihov oblik prati originalni 190 E 2.5-16 Evo II.

Original je pokretao 2.6 atmosferski četverocilindrični motor. Sada je izbor pao na potpuno drugačiji izvor – 3.0 twin turbo V6 iz Mercedesovog prozora. Nakon brojnih modifikacija daje do 493 KS i 549 Nm, uz Affalterbach paket. Inače, ima pedesetak konja manje, "samo" 444 KS.

Uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem, pokreće zadnje točkove i pokreće Evo sve do 270 km/h. Ali nešto drugo je tu mnogo važnije, a to je da je Evo izuzetno brz u krivinama. Ima optimalnu distribuciju mase, a KW potpisuje posebno razvijenu suspenziju.

Ovaj sadržaj vam se ne prikazuje jer ste onemogućili Embed kolačiće

A zaustavljanje je na nivou trkačkih automobila. Prednje diskove promjera 380 mm hvataju čeljusti sa šest klipova, a stražnje veličine 360 mm i čeljusti sa četiri klipa. Karbon keramički kompozitni diskovi su na listi opcija.

Radilo se i na aerodinamici. HWA naglašava potisak od 80 kg pri 201 km/h. Nije mnogo, ali nije ni loše. Unutrašnjost ne možemo vidjeti, ali je poznato da će biti ugrađen digitalni kokpit sa brojčanicima koji izgledom u potpunosti prate originalno rješenje.

Sve u svemu, košta preko 700.000 eura, a ako mislite da je to puno, znajte da ih je 75 već zaplijenjeno.

Ovaj sadržaj vam se ne prikazuje jer ste onemogućili Embed kolačiće