GLUMICA I PRODUCENTICA

Margot Robbie otkrila je koja je scena u njenoj karijeri bila najdirljivija

Margot Robbie foto getty

Margot Robbie je privukla značajnu pažnju 2013. godine svojom ulogom u filmu Vuk sa Volstrita, ali njen put do uspeha bio je dug i ispunjen teškim radom iza kulisa.

Danas, kao glumica i producentica, stoji iza niza zapaženih projekata, uključujući Babilon, Bilo jednom... u Hollywoodu i Barbie. Kroz vlastitu producentsku kuću LuckyChap, Robbie je posvećena pričama koje ističu žensku perspektivu u industriji, ali je istovremeno svjesna koliko te priče mogu biti složene i osjetljive.

Nakon pokreta #MeToo, mnogi studiji su požurili da pričaju "ženske priče", ali često bez dublje analize ili odgovornosti prema temi. Filmovi poput Obećavajuća mlada žena i Plavuša kritizirani su zbog svog pristupa temama traume i ženskog iskustva.

Neki filmovi, poput Bombshell-a, pokušavali su ispričati stvarne priče – u ovom slučaju seksualno uznemiravanje na Fox News-u – ali nisu uvijek uspješno prenijeli emocionalnu i društvenu složenost teme.

Ovaj sadržaj vam se ne prikazuje jer ste onemogućili Embed kolačiće

"John Lithgow i ja bili smo jednako uznemireni tom scenom"

Međutim, Margot Robbie je ostavila snažan utisak u filmu Oni su bile bombe, glumeći novinarku, žrtvu manipulacije i zlostavljanja od strane Rodžera Ajlesa, kojeg glumi John Lithgow. U jednoj posebno uznemirujućoj sceni, njen lik je primoran da podigne suknju pred Ejlsom, a ta scena je ostavila snažan emotivni trag i na gledaoce i na glumce.

"John Lithgow i ja smo bili podjednako uznemireni zbog te scene. Na setu je, naravno, vladala vrlo sigurna atmosfera. Zahvalan sam što sam mogao da uradim tu scenu sa Džonom", rekao je Robi, prenosi Far Out Magazin.

Iako su profesionalni uslovi bili pažljivo postavljeni, emocionalni uticaj nije mogao biti izbegnut. "Jay Roach (reditelj) je bio sa nama svake sekunde, a cijela ekipa je bila izvanredna, ali sadržaj te scene je izuzetno uznemirujući", rekao je Robbie. I sama je priznala da, iako zna da glumi, njeno tijelo ponekad ne zna razliku između stvarnog i pretvaranja, zbog čega negativne emocije i traume likova mogu ostati prisutne i nakon snimanja.