Brend MG se već dobro etablirao na većini evropskih tržišta, pa ne čudi što se sa popriličnim nestrpljenjem iščekuje cijena novog modela MG3, koji bi trebao napraviti pravi potres u konkurentskoj klasi malih automobila.
I konačno, dobili smo prvu cijenu.
U Velikoj Britaniji, istorijski domaćem tržištu brenda, 4,11 metara dugačak automobil sa petoro vrata košta oko 18.500 funti, što u prevodu iznosi 21.600 evra. Britanski PDV je 20 posto, hrvatski 25 posto, mora se dodati nešto i za akcizu, ali ako je u tim granicama, cijenu možemo proglasiti senzacionalnom.
Za poređenje. Toyota Yaris sa agregatom ukupne snage 130 KS košta, u zavisnosti od opreme, između 30.500 i 31.600 eura.
Ukupna snaga 194 KS
Podsjetimo, jedini pogon koji je trenutno dostupan za MG3 je potpuni hibrid sa 1,5-litarskim benzinskim motorom (75 kW/102 KS) i elektromotorom od 100 kW/136 KS, koji također može raditi isključivo na električni pogon na kratkim udaljenostima zahvaljujući bateriji od 1,8 kWh. .
Međutim, glavni zadatak elektromotora je da pomogne očuvanju motora sa unutrašnjim sagorevanjem - i poboljša performanse, jer je izlazna snaga sistema 143 kW/194 KS. Do 100 km/h iz mirovanja bi trebalo biti potrebno oko 8 sekundi. Potrošnja je i dalje privremena i iznosi 4,4 litara benzina na 100 kilometara.
Prilikom ubrzanja s mjesta do 100 km/h trebalo bi da traje oko 8 sekundi. Za srednji sprint od 80 do 120 km/h daje se 5 sekundi, što je važno pri preticanju.
Automatski sa tri brzine
Prenosom snage upravlja trostepeni automatski menjač. Prema proizvođaču, ovo nudi određene prednosti u odnosu na CVT menjač koji se često koristi u potpunim hibridima.
Dostupne su dvije varijante opreme. Osnova je SE sa prilagodljivim tempomatom, 16-inčnim aluminijumskim felnama, zadnjim parking senzorima, klima uređajem, 10,25-inčnim ekranom osetljivim na dodir infotainment navigacionim sistemom i DAB radiom.
Opcioni Trophy dodatno nudi presvlake sedišta u izgledu kože, sistem ulaska bez ključa, grijani volan i sjedišta, kao i sistem kamera od 360 stepeni. Naravno, ista oprema - ni po imenu ni po sastavu - bi trebala biti dostupna u Hrvatskoj, ali to je svakako dobar pokazatelj.