Brend MG se već dobro etablirao

MG3 je dobio prvu cijenu. I to je senzacionalno

MG

Brend MG se već dobro etablirao na većini evropskih tržišta, pa ne čudi što se sa popriličnim nestrpljenjem iščekuje cijena novog modela MG3, koji bi trebao napraviti pravi potres u konkurentskoj klasi malih automobila.

I konačno, dobili smo prvu cijenu.

U Velikoj Britaniji, istorijski domaćem tržištu brenda, 4,11 metara dugačak automobil sa petoro vrata košta oko 18.500 funti, što u prevodu iznosi 21.600 evra. Britanski PDV je 20 posto, hrvatski 25 posto, mora se dodati nešto i za akcizu, ali ako je u tim granicama, cijenu možemo proglasiti senzacionalnom.

Za poređenje. Toyota Yaris sa agregatom ukupne snage 130 KS košta, u zavisnosti od opreme, između 30.500 i 31.600 eura.

Ukupna snaga 194 KS

Podsjetimo, jedini pogon koji je trenutno dostupan za MG3 je potpuni hibrid sa 1,5-litarskim benzinskim motorom (75 kW/102 KS) i elektromotorom od 100 kW/136 KS, koji također može raditi isključivo na električni pogon na kratkim udaljenostima zahvaljujući bateriji od 1,8 kWh. .

Međutim, glavni zadatak elektromotora je da pomogne očuvanju motora sa unutrašnjim sagorevanjem - i poboljša performanse, jer je izlazna snaga sistema 143 kW/194 KS. Do 100 km/h iz mirovanja bi trebalo biti potrebno oko 8 sekundi. Potrošnja je i dalje privremena i iznosi 4,4 litara benzina na 100 kilometara.

Prilikom ubrzanja s mjesta do 100 km/h trebalo bi da traje oko 8 sekundi. Za srednji sprint od 80 do 120 km/h daje se 5 sekundi, što je važno pri preticanju.

Automatski sa tri brzine

Prenosom snage upravlja trostepeni automatski menjač. Prema proizvođaču, ovo nudi određene prednosti u odnosu na CVT menjač koji se često koristi u potpunim hibridima.

Dostupne su dvije varijante opreme. Osnova je SE sa prilagodljivim tempomatom, 16-inčnim aluminijumskim felnama, zadnjim parking senzorima, klima uređajem, 10,25-inčnim ekranom osetljivim na dodir infotainment navigacionim sistemom i DAB radiom.

Opcioni Trophy dodatno nudi presvlake sedišta u izgledu kože, sistem ulaska bez ključa, grijani volan i sjedišta, kao i sistem kamera od 360 stepeni. Naravno, ista oprema - ni po imenu ni po sastavu - bi trebala biti dostupna u Hrvatskoj, ali to je svakako dobar pokazatelj.