U SKLADU SA NAJNOVIJIM MODELIMA

Novi Clio je sve bliže, evo što se zna

Renault

I nakon posljednjeg redizajna RENAULT Clio je zadržao status jednog od najprodavanijih modela u Europi.

Može li taj status zadržati u novom izdanju?

Sve ili ništa

Sama informacija da će Clio doživjeti šesto izdanje velika je vijest. Podsjetimo, Fiesta, Punto, Rio, A1, a vjerovatno i Polo, samo su neki od modela čiji se nasljednik ne nazire. Trenutno, samo Stellantis i Renault od velikih igrača vide potencijal u gradskoj klasi.

Renault je priča za sebe jer gradi dvostruku priču. S jedne strane su retro modeli poput R5, najavljenog R4 i novog Twinga, koji će se estetikom i električnim pogonom izboriti za naklonost na tržištu. Clio bi, poput nedavno lansiranog redizajniranog Captura, trebao igrati na neke druge karte.

U skladu sa najnovijim modelima

Prva je svakako upotrebljivost, odnosno sama profitabilnost. Pored upotrebljivosti, tu će biti i moderan dizajn, miljama udaljen od retro igrica drugih modela. Novi Clio će stoga inspiraciju tražiti u najnovijim modelima kao što su Austral, pomenuti Captur, ali i atraktivni kupe-SUV model Rafale.

Novi model dolazi 2026. godine, a koristit će poboljšanu verziju platforme Ampr Small. Biće u ponudi sa hibridnim i potpuno električnim pogonskim agregatima, što je u skladu sa ovogodišnjim revidiranim planovima elektrifikacije.

Podsjetimo, sadašnja peta generacija predstavljena je 2019. godine, a redizajnirana je prošle godine. Clio se i dalje dobro prodaje, a pored klasičnih motora ne ide dalje od hibrida koji se samo puni.

Dimenzije novog modela će vjerovatno minimalno rasti, pa će Clio ostati veći od R5. Vjerovatno će koristiti nadograđenu verziju postojeće CMF-B platforme i nuditi širok raspon drajvova. Ampr Small platforma (CMF-BEV), koju koristi potpuno električni R5, dijeli oko 60 posto komponenti sa platformom CMF-B, što znači da je crossover moguć.

Benzinski i hibridni

U tom kontekstu, Autocar izvještava da će hibridna i potpuno električna verzija Cli-ja imati identičan dizajn. Kada se sve sabere, Clio će biti jedini subkompaktni Renault dostupan sa klasičnim motorom sa unutrašnjim sagorjevanjem. Drugim riječima, cijena će ostati jedna od njegovih najjačih prednosti.